Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,306 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Krvacanie.

    , Autor:

    Dobrý deň. Mám 35 rokov. Žiadne deti. Vo februári mi operovali myom 4 cm, kvôli niekoľkomesačnemu krvácaniu. Odvtedy všetko v poriadku. Dnes som cca 10 dni po ukončenej menštruácii a začala som jemne krvacat. Prosím Vás čo môže byt príčinou ? Ďakujem pekne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin môže byť viacero, môže sa jednať aj o ovulačné krvácanie. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívite Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Krvavý výtok

    , Autor:

    Dobrý deň, chcem sa spytat v polke cyklu minuly mesiac som mala krvavý výtok, následne slabšiu menštruáciu ako obvykle a teraz mám opäť v polke cyklu krvavý výtok. Čo to môže znamenať? Môže to byt tehotenstvo?
    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak sa výtok vyskytuje uprostred cyklu, môže sa jednať aj o ovulačné špinenie, či krvácanie. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasnosti navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Mohla mi tabletka Escapelle rozhodit cyklus?

    , Autor:

    Dobry deň,
    6 Aprila som uzila po nechranenom pohlavnom styku tabletku po .. partner do mna neejakuloval no bala som sa .. 5 dni na to 11.5 som dostala menstruaciu vyvolanu tabletkou a normalne dostavam menstruaciu 13teho … v máji sme mali znova prerušovany pohlavny styk.. len 13 maja sa menstruacia nedostavila a dostavila sa az 24 maja … 20 maja som si robila test ktory vysiel jasne negativny … a menstruacia 24 trvala a bola uplne normalna a 13 juna mi znova prisla menstruacia ktora bola tak isto normalna… 29 juna v case mojej pravdepodobnej ovulacie som mala veľmi malý vytok krvi cca 3-4 hodiny po sexe pri ktorom doslo aj k prstom .. a neviem ci mam toto spinenie zvalit na ovulacne krvacanie , spinenie z tabletky alebo nechty partnera .. a dnes je 14 jula a menstruacia zatial nikde.
    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, vo všeobecnosti tabletky emergentnej hormonálnej antikoncepcie majú vplyv na menštruačný cyklus a môže dôjsť k jeho znepravidelneniu. Špinenie alebo slabé krvácanie v strede cyklu môže byť ovulačné krvácanie. Odsledujte si to. Deň meškajúca menštruácia ešte neznamená nepravidelný cyklus. Odsledujte si to.

  • Otazka

    , Autor:

    Dobrý večer prajem.Mám po menštruácii 3 dni a dnes som začala krvácať a neviem prečo nechápem tomu.Menštruáciu som mala slabú takmer len špinenie 4 dni a potom sa to ukončilo a dnes spustilo ako keby slabá menštruácia.Prosím čo to môže byť aká príčina

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin môže byť viacero. Teoreticky sa môže jednať aj o posunutú ovuláciu a ovulačné špinenie, či krvácanie. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Antikoncepcia a meškanie menštruácie

    , Autor:

    Dobrý deň,
    Užívam antikoncepciu Zlynda, menštrácia mi už mešká 21 dní, niekedy sa mi stane že pozabudnem a tabletku si dám o niekoľko minút neskôr, s priateľom sme mali pred 2 týždňami nechránený sex ale spravil sa mimo mňa, test som mala negatívny, nemala som žiadnu slabú druhú čiarku ani nič, prosím čo mám robiť?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania preparátu hormonálnej antikoncepcie môžete mať určité krvácanie, ale nemusíte mať žiadne krvácanie. Za predpokladu pravidelného užívania tabliet je tehotenstvo veľmi málo pravdepodobné. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hnedý výtok

    , Autor:

    Dobrý deň. Menštruačný cyklus mi podľa aplikácie trvá približne 37 dní. Od 26.6. do 2.7. by som mala mať plodné dni. 25.6. mi začal ísť hnedý výtok každý deň až dodnes (30.6.) vo veľmi malom množstve - pár kvapiek denne ani celá intimka nebola špinavá. Dnes 30.6. výtok zosilnel. Neviete mi prosím povedať prečo sa to deje?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa jednať o ovulačné špinenie, či krvácanie. Takto bez poznania bližších informácií, či okolností sa Vám ale neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.