Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,009 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Spinenie po liecbe čipkami

    , Autor: Sandrusiik

    Dobry den prajem. Chcela by som sa opytat, som v polovici liecby cipkami polygynax na mykozu, avsak objavil sa mi bledo krvavy vytok. Menzes mam mat az o 5 dni. Viete mi prosim poradit ci je to normalne?dakujem krasne

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, niekedy môže pošva reagovať precitlivelosťou na liečivo. Môže sa však jednať aj o začínajúce predmenštruačné špinenie., ovplyvnené vaginálnou infekciou. Odsledujte si to. Ak dôjde k menštruačnému krvácaniu, ukončite vaginálnu liečbu. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.