Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
15,599 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • reakcia na lieky

    , Autor: Zuz11

    Dobrý deň, už dlhšie pociťujem pálenie hlavne medzi pošvou a ústim močovej trubice. Doktor mi predpísal viacero liekov... vyplach+gynazol, macmiror, imacort. Problém je, že po aplikovaný hocijakého lieku, pociťujem na vonkajšej oblasti genitálii silné pálenie, ktoré neprejde ani za 5, 10 či 15 minút. Poslednú liečbu macmimoru som ani nedobrala. Dlhodobo užívam probiotiká. Len ja pálenie stále mám, môže to byť aj suchosť? Z toho genitálneho pálenia dostávam aj zápaly močových ciest. Z kultivácie moču ani z pošvy mi nič nevyšlo.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, otázne je, či sa nejedná o kožné ochorenie v oblasti genitálu a tak je antibakteriálna, či antiinfekčná liečba neúčinná a naopak môže ešte viac prehĺbiť začervenanie a pálenie. Vhodné je potom uvažovať o krátkodobej aplikácii kortikosteroidných mastí. To je však skôr otázka na dermatológa. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť.