Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,050 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Krvavý výtok pri používaní polygynax

    , Autor: AMB

    Dobrý deň, začala som užívať polygynax. Užívam už 6 dní a druhy deň ráno po zobudení mávam trochu krvavý výtok alebo niekedy aj počas dňa. Mam z toho obavy, užívam to kvôli e.colli, tehotná nie som. Mam taktiež hormonálnu antikoncepciu drovelis kvôli nízkej hladine estrogénov. Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, je možné, že špinenie, či krvavá výtok je spôsobený vplyvom hormonálnej antikoncepcie. Takto je ťažké sa bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Polygynax si aplikute celkovo 7 dní, následne si realizujte desaťdňovú kúru vaginálnymi probiotikami.