Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
16,088 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • .

    , Autor: Amis

    Dobrý deň, dnes som si všimla na wcku že zo mňa vyšiel naozaj dosť veľký ako keby sliz alebo neviem ako to nazvať... Dosť veľký a hustý taký priesvitný a trochu do žlta. Tehotná nemôžem byť pohlavný styk som ešte nemala. Neviete prosím čo to môže byť?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Mám si dať tabletku po

    , Autor: Krajcikova

    Dobrý deň, zhruba dákych 6 hodín po nechránenom pohlavnom styku som dostala menštruáciu. Moja otázka znie, ci mam užiť tabletku Po alebo je to zbytočné?
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak ste dostali menštruáciu takto krátko po pohlavnom styku, pravdepodobnosť tehotenstva je malá. Istá šanca otehotnenia však existuje aj počas menštruácie, aj keď je naozaj veľmi malá. Podľa mňa by bolo užitie núdzovej antikoncepcie zbytočné.

  • Svrbenie

    , Autor: bb636

    Ďakujem pán doktor za radu!
    Môžem na to svrbenie použiť aj Tyndaflor?

    Pekný deň

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, môžete si vyskúšať realizovať aj Tyndaflor vaginálny výplach, či aplikovať Tyndaflor vaginálne čapíky.

  • Výtok

    , Autor: Lala500

    Dobrý deň, po ukončení šestonedelia mám stále žltý výtok, ktorý mi spôsobuje svrbenie a pálenie. Lekár mi urobil aj výter, no bol negatívny. Použivala som Macmiror complex, no nejako to nepomohlo. Viete mi poradiť čo to môže byť, resp. ako to liečiť?
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin ťažkostí môže byť viacero. Ak bol klasický kultivačný výter negatívny, je vhodné realizovať rozšírené výtery na chlamýdie, mykoplazmy, ureaplazmy a trichomonas vaginalis. Realizujte si vaginálny výplach Cloginom alebo Rosalginom a nasaďte si aspoň desaťdňovú kúru vaginálnymi probiotikami.

  • Svrbenie

    , Autor: bb636

    Dobrý večer pán doktor,
    od včerajšieho večera mám taký zvláštny pocit, niečo také ako jemné svrbenie vo vagíne.... Pred 10 dňami som dobrala ATB a som ešte taká oslabená, všetko sa na mňa lepí :(
    Čo by ste mi poradili spraviť, zobrať si? Canesten GYN kombi? Alebo niečo iné?

    Veľmi pekne ďakujem za odpoveď a pekný zvyšok večera prajem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, realizujte si vaginálny výplach Cloginom alebo Rosalginom a následne si aplikujte kúru vaginálnymi probiotikami počas desiatich dní. Do budúcna odporúčam popri užívaní antibiotík užívať aj klasické probiotiká a zároveň si aplikovať aj vaginálne probiotiká. Vyhnete sa tým podobným ťažkostiam. Pri pretrvávaní ťažkostí aj po doužívaní vaginálnych probiotík navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Vexya

    , Autor: Kla

    Dobrý deň. Antikoncepciu Vexya beriem 1,5mesiaca a mám problém s trávením. Plynatosť, riedka stolica a bolesť brucha. Môžem ju vysadiť kedykolvek, alebo ju musím dobrať? Ďakujem vám

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, hormonálnu antikoncepciu môžete vysadiť kedykoľvek. Krvácanie sa dostaví do niekoľkých dní od vysadenia. V závislosti od toho, koľko tabliet z aktuálneho blistra ste užili a kedy antikoncepciu vysadíte, sa Vám posunie cyklus. V prípade, že si nechcete cyklus posunúť a okolnosti to dovolia, môžete dobrať celý blister a po jeho doužívaní nepokračovať v užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.