Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,006 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Veľmi silne krvácanie

    , Autor:

    Dobrý deň,chcem Vás poprosiť o radu .Pred dvomi mesiacmi mi odstraňovali 2 polypy.Dlhodobo má totiž trápila silná menstruacia.Po odstránení týchto polypov sa mi mala zmierniť menstruacia .No moja menstruacia je práve naopak ešte oveľa silnejšia .Neviem fungovať ,nechodím ani do prace.Som naozaj zúfalá .Poraďte prosím ako sa zbaviť neskutočne silnej menštruácie s veľkými zrazeninami.Veľmi Vám budem vďačná.Dakujem .Lenka .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nepoznám žiadne bližšie okolnosti, informácie, ani výsledky vyšetrení, takže takto je ťažké sa bližšie objektívne vyjadriť. Pomôcť by Vám však mohlo vnútromaternicové teliesko.

Podobné otázky

  • Lutenyl

    , Autor: Iva67

    Dobry vecer, po kyretazi z dovodu dvojtyzdnoveho krvacania, mi lekar nasadil Lutenyl, na upravu cyklu, po ktorom som som dostala velmi silnu a bolestivu menstruaciu, trva to 4 dni, a mam pocit, ako keby to krvacanie a bolesti ani nemali prestat..je to normalne, mam pockat, alebo mam ist k lekarovi? Dost sa bojim, aby som znovu nemusela ist na kyretaz. Vysledky z histologie som mala normalne, diagnoza N92.1. Velmi pekne dakujem za skoru odpoved..

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    po Lutenyle sa môže objaviť veľmi silné krvácanie , počkajte ešte 3 dni ak krvácanie a bolesti neustanú navštívte lekára.