Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,768 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Spinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, mala som 2 dni hnedé spinenie , nasledujúce 2 dni som mala spinenie hnedé s trochou krvi, menstruacia mi meska cca 2 dni , test mi ale vychádza negatívny, je mozne ze ho robim skoro ? Okrem toho ma boli hlava a chrbtica , ale mám aj polycysticke vaječníky ,teda bolo mi to povedané ored 3 rokmi ale doktor mi nenasadil ziadnu liečbu...

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tehotenský test má zmysel realizovať najskôr na 14. deň meškajúcej menštruácie. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Odstránení polyp na maternici

    , Autor:

    Dobrý deň . 24.9 mi odstránili polyp na maternici a taktiež čistenie sliznice maternice krvácanie po odstránení bolo slabé trvalo 5dni . No dnes t.j. 4.9 som začala znovu kravacat . Môže to byt z toho odstránenia alebo už to je menstrulaciou ktorá mi mala povodne prist 7.9 ? Ďakujem .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie po výkone trvá väčšinou do 7 dní. Ak bola robená aj kyretáž sliznice dutiny maternice, nasledujúca menštruácia by sa mala dostaviť o 4-6 týždňov. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Krvacanie

    , Autor:

    Dobry den volam sa katka...pred mesiacom mi bol odstránení polyp na krcku maternice histologia v poriadku cytologia tiez ...ale začala som špinit a následne aj krvácať silne po styku....lekar mi urobil kultivaciu...a navrhol hysteroskopiu...co.moze spôsobovať spinenie a krvácanie?? Môže to spôsobovať aj nejaká infekcia??? Ak nie tak pôjdem na hysterpskopiu ale nie pod celkovu Anesteziu ..chcela by som lokálnu...naozaj bolí ten vpich do krcka maternice??? Narkozu nechcem....uz som úplne zúfalá..strasne sa bojím

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, krvácanie mesiac po výkone môže znamenať aj príchod menštruácie. Teoreticky sa môže jednať aj o infekciu. Takto sa V8m neviem bližšie objektívne vyjadriť. Hysteroskopia s a v lokálnej anestéze urobiť veľmi nedá. Odsledujte si to.

  • Kyretaz

    , Autor:

    Dobrý deň.
    Dňa 13.8 som bola v 11tt na kyretaz z dôvodu MA, aj plod bol v 11tt.
    Chcem sa opýtať, či je čistenie takéto v poriadku.
    14,8 - mierne špinenie slabo hnedé
    15.8 - 16.8 nič
    17,8 - mierne kŕče, plus teda krvácanie. Intenzita ako slabšia ms. Bola som u dr, maternica sa zavinuje pekne, zápal nebol, jedine kúsok mi tam ostal 8mm. Dr, že by sa to malo samé od plaviť. Ze ten kúsok je maličký.
    Dostala som injekciu mem, po ktorej mi krv zastavilo zato 2 dní kŕče, tlaky čiže 18.-19. 8 nič okrem bolesti.
    20.8 opäť mierne špinenie do hnedá, tmavo
    21.8 už aj krv
    22.8. Chvíľu hnedé, chvíľu krv.... No je to vždy len fľak na vlozke od začiatku aj po utreti inak nič viac a pokračuje to aj dnes čiže 23.8.
    Bolesti už nemám. Obcas chytím taky menší kŕč ako pri Ms, ale ten aj rýchlo odozneje a teda ani lieky nepotrebujem od bolesti. Alebo ak dlho stojím na mieste vtedy ma menštruačné rozboli brucho,ale je to slabá bolesť.
    Prosím vás je normálne takéto striedanie, krv, výtok?! Ak áno dokedy to bude ešte trvať? Iné problémy nemám. Normálne počas dňa fungujem
    Dakujem.konzrolu mam až na konci mesiaca. .

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, po zákroku je normálne špinenie, či krvácanie do 7-8 dní. Odsledujte si to. Takto sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • krvácanie počas užívania HAK

    , Autor:

    Dobrý deň, potrebovala by som poradiť. Pred mesiacom začali moje problémy so zápalom močových ciest. Moja gynekologička mi predpísala atb Ciprofloxacin, ktoré som dobrala avšak nepomohli mi. Po pár dňoch sa mi zápal zhoršil a tak som od urológa dostala atb Suprax, keďže sa k môjmu prechladeniu pridala aj bolesť, rezanie a krv v moči, po dobratí týchto atb, sa môj stav zlepšil, absolvovala som aj usg obličiek a močových ciest a všetko bolo v poriadku. Pred 2 dňami som atb dobrala, a dnes som spozorovala opäť krv, je skôr hnedastého odtieňa, zakaždým keď sa poutieram, cítim aj mierne bolesti v podbrušku. Už pol roka beriem HAK Belara a doteraz som problém s cyklom nemala. Menštruáciu mám dostať až o 10 dní, takže vôbec neviem aká môže byť príčina, tabletky beriem poctivo, akurát neviem či atb nemohli mať vplyv na jej účinok.
    Budem rada za Vašu odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak ste doteraz neabsolvovali urologické vyšetrenie, odporúčam ho realizovať. Príčin špinenia môže byť viacero - infekcia, antibiotiká, … aj užívanie samotnej antikoncepcie, počas ktorej užívania sa môže špinenie vyskytnúť. Odsledujte si to.

  • Polyp

    , Autor:

    Dobrý deň,12.8 vo štvrtok som bola na operácii,odstraňovali mi polyp.V ten deň som mala krvácanie len slabé a od soboty stále krvácam podľa mna dosť silno a dnes je už štvrtok.V pondelok som bola u svojho gynekológa a vraj to je v poriadku.Ale už je štvrtok a neprestáva to.Chcem sa opýtať či je to normálne?Mam ísť zase ku svojmu gynekológovi?Dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, po zákroku je špinenie do týždňa v poriadku. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.