Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
11,673 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Gynekologické problemy

    , Autor: Daska

    Dobrý večer prajem, chcem sa spýtať po pohlavnom styku som začala krvácať, išla som ku gynekologičke a tá mi z vyšetrení zistila, že mám v tele nejakú pohlavnú infekciu neviem presne ako sa to volá, a dala mi antibiotika Doxyhexal200 a mám také bolesti v podbrušku také kŕče ako pred menštruáciou, a ešte mám aj hnačky môže to byť tými antibiotikami alebo tým, že mám v tele zápal? A ešte mi zistila že mám v moči viac bielkovín, to je zlé? A keď teraz beriem aj antibiotika aj antikoncepciu tak antikoncepcia účinná nebude kvôli antibiotikám.? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, predpokladám, že sa jedná o chlamýdie. Užívané antibiotiká Doxyhexal nepatria do skupiny antibiotík, ktoré znižujú účinok hormonálnej antikoncepcie. Ak užívate tabletky hormonálnej antikoncepcie pravidelne , tehotná by ste byť nemali. Bolesti v podbrušku, ako aj hnačky môžu predstavovať vedľajšie, či nežiadúce účinky. K bielkovinám v moči sa Vám neviem bližšie vyjadriť. Pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Pluzgier??

    , Autor:

    Dobry den. Uz dlhodobo mam gynekologicke problemy, svrbenie, bolesti v podbrusku a krizoch, trapim sa uz prakticky 2 roky. Teraz momentalne beriem 17 den doxyhexal na ureaplasmy. Avsak vsimla som si ze uz dlhodobejsie na pravej strane velkych pyskov mam akoby pluzgier. Je taky vacsi, priemer asi 1cm. Vôbec nemizne a mam aj bolesti na tej pravej strane. Rozmyslala som ci nemoze ist o genitalny herpes kedze mavam svrbenie aj v okoli konecnika. Ale ja uz tam mam dlhodobo ten pluzgier asi aj mesiac. Keby to bol genitalny herpes tak by to asi zmizlo nie? Inak som vsetky kultivacie mala v poriadku iba tie ureaplasmy sa zistili. Ďakujem za prípadnú odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez videnia nálezu sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení stanoví príčinu Vašich ťažkostí a určí další postup.

  • Gynekologické problémy

    , Autor: Daska

    Dobrý deň prajem, chcem sa spýtať včera som mala pohlavný styk s partnerom, počas sexuálneho styku som trocha krvácala a odvtedy mám také mierne bolesti v podbrušku, antikoncepciu beriem už druhý rok. Menštruáciu mám mať o 2 týždne. A pohlavný styk som mala po ôsmich mesiacoch nemohlo by to byť aj tým? Ku gynekologičke sa mám objednať?. Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak užívate tabletky hormonálnej antikoncepcie pravidelne, tehotenstvo je veľmi málo pravdepodobné. AK ste nemali pohlavný styk dlhšiu dobu, špinenie po styku a mierne bolesti v podbrušku sa pár dní po styku môžu vyskytovať. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí, ako aj v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Dlhá menštruácia

    , Autor:

    Dobrý večer pán doktor!
    Rada by som sa Vás spýtala čo môže spôsobovať dlhú vyše dvadsať dňovú menštruácia,niekedy silnejšia,niekedy slabšia.Doteraz som nemala gynekologické problémy.Môže to zapríčiniť aj fyzická alebo psychycká preťaženosť?
    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin ťažkostí môže byť viacero. Takto sa však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Na menštruačný cyklus má vplyv viacero faktorov, od stresu, zmeny životosprávy, ... Fyzická a psychická preťaženosť môže mať vplyv na menštruačný cyklus aj na menštruáciu samotnú. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí alebo nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Gynekologické problémy

    , Autor:

    Dobrý deň mám 28 dňový ciklus ale v januári som mala 2 apol dňa krámy iba ešte sa mi to nikdy nestalo a od v tedy mám výtok ktorí trvá už 23 dní mám mierne bolesti pod bruškom aj v krížoch bolia ma už aj prsia dosť som pribrala za tie 23 dní na bruchu cítim sa ako keby som bola nafúknutá výtok mám dosť hustý možno aj hrudkovany bieli aj dakedy slabo zelení

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, pravdepodobne sa jedná o vaginálnu infekciu, ktorú bude potrebné preliečiť. Odporúčam navštíviť Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení stanoví príčinu Vašich ťažkostí a určí ďalší postup.

  • Gynekologické problémy

    , Autor:

    Dobrý deň. 30.1 mi skončila menštruácia, 1.2 som začala krvácať. Krvácanie trvalo pár dní a bolo neprevidelné (objavilo,zmizlo), nebolo to ako menštruačné krvácanie skôr ako špinenie. Už pár dní mám silné bolesti v podbrušku na ľavej strane. Pani doktorka ma vie zobrať až neskôr, preto sa chcem spýtať vás, čo to môže spôsobovať?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, niekedy sa môže po menštruácii vyskytovať ešte pár dňové špinenie. Príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero. Takto bez vyšetrení sa Vám ale bližšie objektívne vyjadriť neviem. Pri pretrvávaní alebo zintenzívnení ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, aj bez objednania.