Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,920 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Ovulacia

    , Autor:

    Dobrý večer je možné aby má od ovulácie bolelo v podbrušku a sem tam to prešlo aj do ľavej strany brucha alebo do pravej a boleli má aj prsia ? Môže to byt aj tým že cca o 10 dni mám menštruáciu ?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, môže sa u vás jednať o príznaky PMS, teda predmenštruačného syndrómu. Odsledujte si to.

Podobné otázky

  • Re: tmavé spinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, v decembri som bola na konizácii V Šaci, všetko bolo v poriadku aj prvá menštruácia aj ovulácia prebehla bez problémov, druhá menštruácia bola trošku zvláštna tým ze trvala len 3 dní, trosku viac som krvacala, 5 dni po skončení sa mi objavilo tmavohnedé špinenie, ktoré trvá dodnes, je to občasné,začala mi aj ovulácia, je možné že po konizacii sa mi to zmenilo? bola som aj u svojho gynekológa, všetko je zahojene, krcok tak isto, videl v maternici malý uzlicek 8 mm ale ze ten by nemal byt problém, predpísal mi utrogestan na upravu cyklu. Ďakujem za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez poznania bližších informácií, či okolností sa Vám neviem bližšie objektívne vyjadriť. Príčin ťažkostí môže byť viacero, nemusí to mať vôbec súvis s konizáciou. Môžete mať polyp v maternici, ktorý môže spôsobovať aj spomínané ťažkosti, takto sa však neviem bližšie vyjadriť. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Ovulacia

    , Autor:

    A môžem sa opýtať prosím ako sa tie PMS prejavujú ? Pretože som si robila aj tehotenský test pretože som mala s priateľom styk v deň ovulácie čo je týždeň dozadu a nič.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, predmenštruačný syndróm sa prejavuje aj spomínanými ťažkosťami, ktoré sa u Vás prejavujú. Tehotenský test týždeň po súloži nemusí byť pozitívny. Najvhodnejšie je realizovať tehotenský test aspoň 14 dní meškajúcej menštruácie. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Menstruacia a tabletka PO

    , Autor:

    Dobrý deň pán doktor,
    mala som nechránený pohlavný styk v 3 dni menstruácie a kedže presne neviem kedy mi chodí ovulácia tak som použila tabletku PO. Priemerne mávam 6 dni menštruáciu a toto je už 4. ale menštruácia je o poznanie slabšia ako to mávam v 4. dni bežne. Celkovo cítim aj extrémne zmeny nálad a nesústredenosť. Vedeli by ste mi povedať v akom stave sa nachádzam? Mám v prípade ak sa preruší menštruácia o niekoľko dní skôr očakávať dalšiu skorú menštruáciu alebo naopak? Poznáte nejaké prípady užitia tabletky PO pri menštruácii ako som ja?
    Za odpoveď vopred ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, s emergentnou hormonálnou antikoncepciou treba zaobchádzať opatrne a dôkladne zvážiť jej užitie. Časté užívanie neodporúčam. Jej užitím môže dôjsť k znepravidelneniu menstruačného cyklu, zmene intenzity, či dĺžky trvania menštruácie. Je to pomerne častý vedľajší účinok. Odsledujte si to. Do budúcna odporúčam používanie niektorej z foriem antikoncepcie.

  • Pomooc

    , Autor:

    Dobrý deň chcem sa opýtať moja psoeldna menstruacia bola 1.11 trvala 6 dni a cyklus mam cca tych 29 dní kedy je moja ovulacia vychadza mi to niekedy 15,16,17 lenze sme sa pozabudli a 16 teho sme mali nechraneny styk priatel sa do mna neurobil ale obavame sa kvapocky lasky tak so po 16 tich hodinach vzala escapelle myslite ze zabrala a nebudem tehotna? Dnes som zacala mat take divne bolesti v podbrusku akoby som mala fostat menstruaciu ktpru by som mala dostat 30.11
    Za odpoved vopred dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tabletku emergentnej antikoncepcie ste užili načas. Spomínané ťažkosti pravdepodobne súvisia s užitím tabletky. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí, alebo v prípade nejasností navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • je to problém?

    , Autor:

    Dobrý deň,
    chcem sa spýtať som 8den nového cyklu, predošlý cyklus 36dnový-stále mávam nepravidelný takže som neriešila, že dlhší...
    Ide o to, že už cca od ovulácia mam divný tlak v podbrušku skôr ľavá strana ...nieje to intenzívne raz to citím inokedy nie, najviac ak potrebujem na malú....a od menštruácie citlivé bradavky hocikedy počas dňa mi stvrdnú..nikdy predtým som to nemala ani pred ms.Nepoznala som bolesť prsníkov a to mam 32rokov a jedno dieťa(pôrod pred 5rokmi)
    Menštruácia trvala 4dni, krvácanie normálne skôr slabšie...
    Tehotná niesom, negatívny test bol...
    Neviete mi povedať čo by to mohlo byť? Skôr nejaké hormonálne výkyvy alebo by to mohol byť nejaký problém, treba vyhľadať lekára???

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, možností príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero, takto sa však vyjadriť bližšie objektívne neviem. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, ktorý na základe vyšetrení a USG stanoví ďalší postup.