Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,897 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, chcela by som sa opytať prečo po ovulacii špinim?
    Menštruaciu mám dostať 18ho može to byt priznak oplodnenia ?
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ovulačné krvácanie nie je ničím nezvyčajným, otázne je, či ste to doteraz už mali alebo nie, nemusí to súvisieť s prípadným oplodnením. Odsledujte si to, pri meškaní menštruácie viac ako 14 dní si urobte tehotenský test. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň. Som na 9.DMC. Pred 2 dňami mi skončila menštruácia. Včera sme mali s partnerom styk a dnes mam bezovo-hnedy výtok. Čím to môže byt? Uz 3,5 roka mam problem s hnedo-červeným spinenim pred menzesom . Sono aj cytologia je ok, ale mam pozitivitu hpv. Užívam Duphaston na úpravu cyklu. Čo ma tento mesiac prekvapilo - mam citlive prsia aj po menzese. Čím môže byt spôsobené dnešné spinenie? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin špinenia môže byť viacero, vplyv na to môže mať aj Duphaston. Takto sa Vám však bližšie vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Krvácanie

    , Autor:

    Dobrý deň pán doktor, gynekológ mi na kvasinky predpísal clotrimazol AL 100 na 6 dní, ja som si dokúpila candibene krém na vulvu. Lieky aplikujem tretiu noc, začala som mierne krvácať, resp.zvyšky lieku, ktoré vylučujem sú zafarbené doružova. Pálenie, ktoré som pociťovala pred liečbou, pociťujem stále. Mám dlhodobé opakované pálenie a výtoky, preliečena som bola už xy antibiotikami (per os,lokálne), ale problémy mám stále. Momentálne užívam Utrogestan (1.dávka pred mesiacom 10 dni 3x vaginalne, túto druhú dávku už per os- šiesty deň kvôli endometrióze). Mám v aplikovaní clotrimazolu a utrogestanu, keď mierne krvácam pokračovať naďalej? Ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ružový výtok môže byť spôsobený Clotrimazolom, nemusí sa vôbec jednať o špinenie. Ak sa Vám však spustí menštruácia, prerušte liečbu. Odporúčam užívať v pravidelných intervaloch vaginálne probiotiká, ktoré napomôžu obnoviť vaginálnu mikroflóru, ktorá sa opakovanými preliečeniami porušila.

  • Špinenie počas brania antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý deň prajem
    Chcem sa opýtať. Beriem antikoncepciu Katya už skoro pol roka. Začala som používať menstruacny kalisok. Asi 3 mesiace dozadu. Pri poslednej menštruácii som mala silné bolesti aj ako keby v pošve. Ktoré pretrvávali aj po menštruácii. Brala som antibiotika. Bolesti prestali. Mam posledne 4 tabletky z blistra a objavilo sa u mňa hnedé špinenie ako keby mi začínala menstruacia, to isté sa mi stalo pár dní do zadu a po dni to prešlo. K môjmu lekárovi som objednana až 8. Marca. Viete mi poradiť čim to môže byť spôsobené

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie je špinenie počas cyklu pomerne časté. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.

  • Pohlavny styk

    , Autor:

    Dobry den mam 17 pred 3 mesiacmi som mala uplne prvy sex a velmi som bola stresovana a neuvolnena pocas sexu som zacala dost krvacat neboli to len kvapky je to normalne ? Moze to byt preto ze sa mi pretrhla panenska blana a ze som nebola uvolnena ? Od vtedy som sex vobec nemala a bojim sa ze zase zacnem krvacat

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie či krvácanie pri prvom pohlavnom styku je vo všeobecnosti časté. Áno, môže to byť spôsobené aj pretrhnutím panenskej blany. Neuvoľnenosť a nepohoda tomu tiež nenapomáha. Odsledujte si to. Báť sa nemusíte. Je však možné, že sa špinenie či krvácanie vyskytne opäť. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hnedé špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, užívam hak uz asi 6rokov cca,a teraz v strede cyklu(este mi ostáva 9tab.do “pauzy”) sa mi objavil tmavy hnedy vytok,ako keby aj tkanivá,čiastočky vytoku alebo ako to nazvat bez zapachu a bolesti,moze to znamenat nieco vaznejsie? Pred tym sa mi to este nikdy nestalo.. ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí sa jednať o žiadny problém. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa špinenie, či krvácanie môže vyskytovať aj mimo cyklu. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.