Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
10,845 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Spinenie

    , Autor: Katika

    Dobry den som dva roky po sekcii dvojiciek. Pol roka mam pred zaciatkom menstruacie stvordnove spinenie ktore je svetlo cervenej farby a do zaciatku menstruacie postupne silnie. Samotna menstruacia mi trva 5-6 dni. Takze dokopy krvacam 9-10 dni.Mam pravidelny 28 dnovy cyklus. Moze ist o nejaky gyn. problem? Dakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, menštruačný cyklus sa po pôrode môže upraviť, ale aj zmeniť. Nemusí sa jednať o žiaden gynekologický problém. Pri akýchkoľvek nejasnostiach alebo ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

Podobné otázky

  • Špinenie počas brania antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý deň prajem
    Chcem sa opýtať. Beriem antikoncepciu Katya už skoro pol roka. Začala som používať menstruacny kalisok. Asi 3 mesiace dozadu. Pri poslednej menštruácii som mala silné bolesti aj ako keby v pošve. Ktoré pretrvávali aj po menštruácii. Brala som antibiotika. Bolesti prestali. Mam posledne 4 tabletky z blistra a objavilo sa u mňa hnedé špinenie ako keby mi začínala menstruacia, to isté sa mi stalo pár dní do zadu a po dni to prešlo. K môjmu lekárovi som objednana až 8. Marca. Viete mi poradiť čim to môže byť spôsobené

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie je špinenie počas cyklu pomerne časté. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.

  • Pohlavny styk

    , Autor:

    Dobry den mam 17 pred 3 mesiacmi som mala uplne prvy sex a velmi som bola stresovana a neuvolnena pocas sexu som zacala dost krvacat neboli to len kvapky je to normalne ? Moze to byt preto ze sa mi pretrhla panenska blana a ze som nebola uvolnena ? Od vtedy som sex vobec nemala a bojim sa ze zase zacnem krvacat

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie či krvácanie pri prvom pohlavnom styku je vo všeobecnosti časté. Áno, môže to byť spôsobené aj pretrhnutím panenskej blany. Neuvoľnenosť a nepohoda tomu tiež nenapomáha. Odsledujte si to. Báť sa nemusíte. Je však možné, že sa špinenie či krvácanie vyskytne opäť. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hnedé špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, užívam hak uz asi 6rokov cca,a teraz v strede cyklu(este mi ostáva 9tab.do “pauzy”) sa mi objavil tmavy hnedy vytok,ako keby aj tkanivá,čiastočky vytoku alebo ako to nazvat bez zapachu a bolesti,moze to znamenat nieco vaznejsie? Pred tym sa mi to este nikdy nestalo.. ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí sa jednať o žiadny problém. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa špinenie, či krvácanie môže vyskytovať aj mimo cyklu. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.

  • Sactosalpinx

    , Autor:

    Dobrý deň. Som rok po operácií vajíčkovodov, jeden mi bol odobratý a na druhom bola urobená neostómia a fimbrioplastika. Cca tri mesiace po operácii sa mi stav upravil, bola som bez bolestí a iných problémov. Vydržalo to však len 3 mesiace, bolesti krížov a slabín sa mi vrátili, výtoky, svrbenie v pošve a nepravidelnosti cyklu (špinenie). Je možné že sa mi zase spravil sactosalpinx na tom ponechanom vajíčjovode? Divné je ale že ma to bolieva hlavne v pravo kde už nemám vajíčkovod. Ďakujem pekne za prípadnu odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, možností je viacero. Neostómia sa napríklad na našom pracovisku nerobí práve z dôvodu možnej recidívy. Môže sa u Vás jednať aj o endometriózu, pooperačné mohlo dôjsť aj k vzniku zrastov, čo môže spôsobovať opisované bolesti, rovnako tak aj výtok môže byť prítomný pri endometrióze. Takto sa však bližšie objektívne vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Gynekologické problémy

    , Autor:

    Dobrý deň. 30.1 mi skončila menštruácia, 1.2 som začala krvácať. Krvácanie trvalo pár dní a bolo neprevidelné (objavilo,zmizlo), nebolo to ako menštruačné krvácanie skôr ako špinenie. Už pár dní mám silné bolesti v podbrušku na ľavej strane. Pani doktorka ma vie zobrať až neskôr, preto sa chcem spýtať vás, čo to môže spôsobovať?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, niekedy sa môže po menštruácii vyskytovať ešte pár dňové špinenie. Príčin Vašich ťažkostí môže byť viacero. Takto bez vyšetrení sa Vám ale bližšie objektívne vyjadriť neviem. Pri pretrvávaní alebo zintenzívnení ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa, aj bez objednania.