Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,314 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Cervene bodky

    , Autor: andree

    Dobry den prajem. Pred nedavnom sa priatelovi objavili na zaludi male cervene bodky. Ja som spozorovala tiez zmeny. Moje Gyn. Vysrtrenie dopadlo v celku v poriadku. Boli tam mierne naznaky plesne, nic vazne. Obaja sme zobrali tabletky proti plesni a pravidelne pouzivali canesten. No bodky sa mu objavili aj vtedy, ked sme nechraneny pohl. Styk nemali...(inokedy sa objavili hned po styku) ide len o podrazdenie? Kedze odkedy uzivam antikoncepciu trva dlhsie kym sa vzrusim a pri sexe nie som dost vlhka, alebo vaznejsi problem? Za odpoved dakujem..

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    ak sa výsev opakuje, partner by mal navštíviť urológa na vyšetrenie
    na lubrikáciu pošvy ai vchodu, môžte používať nejaký nealergizujúci lubr.gél
    s pozdravom

Podobné otázky

  • HPV

    , Autor:

    Dobrý deň. Liečim sa na kondylomy. Používam krém aldara už asi druhý týždeň. Zatiaľ nevidím nejaké veľké zmeny. Len také červené bodky a asi 3 také väčšie bradavicky. Svrbí a páli to. No vytvorili sa mi také menšie biele povlaky ktoré nejdu umyť. Vchod do vagíny mam celý červený akoby zapálený. Krvacam trochu z vnútra aj také kusy zo mňa idú. Je to normálne? Keď som si volala svojej gynekologicke povedala ze mam vydržať ale je mi to nepríjemné. Objednala som si aj indol 3c neviem ci pomôže som zúfalá.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, bez vyšetrenia sa Vám takto neviem bližšie vyjadriť. Niekedy je však medikamentózna liečba neúčinná a je nutná chirurgická liečba kondylómov. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Krém Aldara

    , Autor:

    Dobrý deň. Používam aldaru už tretí deň. Ú konečníku sú bradavicky menšie. No po jedných sa mi vytvorili také červené bodky ktoré trochu svrbia. Niektoré mi zatiaľ ešte nezmizli. No krém sa mi dostal aj tam kam nemal kde nemám bradavicky a vytvorili sa mi červené fľaky ktoré pália a svrbia. Zmiznú alebo je potrebné tomu nejako dopomôcť?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, môže sa jednať o vedľajší účinok preparátu. Väčšina týchto reakcií pokožky je mierna a pokožka sa vráti do normálneho stavu v priebehu približne 2 týždňov po zastavení liečby.

  • začervenanie

    , Autor: terezka64

    Dobrý deň!
    Objavili sa mi červené vyrážky, skorej červené bodky..teda nehnisavé vyrážky na vonkajších genitáliách. Nemaju charakter zasušovania sa. Ani iné dalšie príznky neregistrujem. Ziadne bolest, občas jemné svrbenie..také skorej nebadatelné..no pred dvomi týždnami skorej svrbenia a bez začervenania. Pozerala som aj na internete rozličné pohl. choroby či ochorenia a neviem k čomu to má tak najbližšie. Može sa jednať i o nejaké závažné ochorenie? Alebo može ist aj o bežné ochorenie? Vopred dakujem za odpoved.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    môže ísť aj o bežné ochorenie aj o závažné. Bohužiaľ je nutné navštíviť lekára.