Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
12,299 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Hnedý výtok

    , Autor: miska2310

    Dobrý večer , pred dvoma týždňami som dostala menštruáciu a teraz po 14 dňoch mi začal hnedý výtok , nemám ho počas celého dňa ale pozorujem ho na nohavičkách ,,,, čím to môže byť ? ďakujem za odpoveď s pozdravom Michaela.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň,
    jedná sa zrejme o ovulačné špinenie, malo by to samo ustať,
    ak nie a situácia by sa opakovala navštívte vášho lekáara
    S pozdravomn

Podobné otázky

  • Hnedý výtok a bolesť v podbrušku

    , Autor:

    Dobrý deň posledné dni má trápi bolesť v podbrušku myslela som si že to je z menštruácie ale tá mi už skončila a teraz mám Už len slabý hnedý výtok a bolesti stále pretrvávajú. Pred menštruáciu som mala pravdepodobne mykózou (nebola som u lekára ) ktorá počas menštruácie ustúpila . Neviete mi poradiť o čo môže ísť ?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak nebola preliečená infekcia, je možné , že bolesti máte z toho. Takto sa Vám však neviem bližšie objektívne vyjadriť. Odsledujte si to. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Menštruácia

    , Autor:

    Dobrý deň ja som vám nedávno písala že mám hnedý výtok a Vy ste mi odpísali že sa mi blíži prvá menštruácia. Na druhý deň(17.3.) som mala vo výtoku aj krv ale bol aj pár krát hnedý. Dneská ráno som mala výtok hnedý potom bol taký silno žltý a zľakla som sa že to nie je menštruácia. Prosím viete mi na isto povedať či to bola naozaj moja prvá 3 dňová menštruácia ? Vopred Vám veľmi pekne ďakujem za odpoveď. A prepáčte že vám stále takto vypisujem ale potrebujem sa uistiť a maminy sa hanbím na všetko pýtať.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, takto Vám neviem na isto povedať, či sa jednalo o Vašu prvú menštruáciu. Hanbiť sa nemusíte, mama Vás určite pochopí.

  • Vytok

    , Autor:

    Dobrý deň.. som v 21tt a pred 3 týždňami som mala hnedý vytok na druhý deň bol ružový a tak som šla na pohotovosť tam mi povedali že je všetko v poriadku vyšetrili má aj vaginálne a nemala som žiadne stopy krve. Týždeň na to som mala znova taký ružový vytok najčastejšie je to ráno a dnes ráno znova hnedý..nemám žiadne bolesti a cítim pohyby bábätka. V pondelok mam poradňu ale myslite že je lepšie s tým zájsť už dnes ? Mam obavy či to nie je niečo vážne keď už niekoľko krát som mala taký vytok :(

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, ak boli všetky vyšetrenia v poriadku, nemyslím si, že je dôvod na obavy. Rozhodnutie navštíviť lekára je na Vás, ja sa Vám takto neviem bližšie objektívne vyjadriť. V prípade, že máte reálne ťažkosti, navštívte Vášho obvodného gynekológa aj skôr.

  • Špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň. Som na 9.DMC. Pred 2 dňami mi skončila menštruácia. Včera sme mali s partnerom styk a dnes mam bezovo-hnedy výtok. Čím to môže byt? Uz 3,5 roka mam problem s hnedo-červeným spinenim pred menzesom . Sono aj cytologia je ok, ale mam pozitivitu hpv. Užívam Duphaston na úpravu cyklu. Čo ma tento mesiac prekvapilo - mam citlive prsia aj po menzese. Čím môže byt spôsobené dnešné spinenie? Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, príčin špinenia môže byť viacero, vplyv na to môže mať aj Duphaston. Takto sa Vám však bližšie vyjadriť neviem. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Hnedé špinenie

    , Autor:

    Dobrý deň, užívam hak uz asi 6rokov cca,a teraz v strede cyklu(este mi ostáva 9tab.do “pauzy”) sa mi objavil tmavy hnedy vytok,ako keby aj tkanivá,čiastočky vytoku alebo ako to nazvat bez zapachu a bolesti,moze to znamenat nieco vaznejsie? Pred tym sa mi to este nikdy nestalo.. ďakujem za odpoveď.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nemusí sa jednať o žiadny problém. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa špinenie, či krvácanie môže vyskytovať aj mimo cyklu. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie.