Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
13,817 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje na Gynekologicko-pôrodníckej klinike Nemocnice AGEL Košice-Šaca

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Krvacanie pocas brania liekov sirmya

    , Autor: Adina

    Dobry den uz 2 mesiac beriem lieky sirmya. 1mesiac bol v pohode no 2 mesiac krvacanie prislo v polovici uzivania liekov trva uz 7 dni. Obcasne bolesti brucha len to krvacanie nie a nie prestat. Obcas je mensie obcas vacsie. Dakujem pekne za radu

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, špinenie, hlavne v začiatkoch užívania hormonálnej antikoncepcie, je pomerne časté. Organizmus si musí zvyknúť. Môže trvať aj celý cyklus. Odsledujte si to. Pokračujte v pravidelnom užívaní tabliet hormonálnej antikoncepcie. Pri pretrvávaní ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa. Bude vhodné porozmýšľať o zmene preparátu hormonálnej antikoncepcie.