Poradňa gynekológa

Poradňa gynekológa
11,983 otázok

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v Nemocnici AGEL Košice-Šaca.

Viac informácií o odborníkovi sa dozviete tu.

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

Sponzor poradne: Poradňa gynekológa
  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý deň. Chcem sa spýtať po 3 rokoch užívania antikoncepcii Belari som vysadila tabletky pred cca 9 dňami z toho jeden den som si dala tabletku a potom na druhy den som si zabudla dat tabletku tym padom som sa rozhodla antikoncepciu vysadit. Ovulaciu nemam a s partnerom mame normalne pohlavny styk...moja otazka je ci mozem otehotniet? Za odpoved vopred dakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, ak máte nechránený pohlavný styk a neužívate hormonálnu antikoncepciu, otehotnieť môžete.

Podobné otázky

  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať. Vysadila som anitkoncepciu a po vysadení sa mi menstruacia dostavila včas, ale tento mesiac nie tehtona nie som robila som si test. A kŕče mám akoby som mala dostať menštruáciu je to normálne? Alebo mám kontaktovať doktora svojho?
    Vopred Vám ďakujem.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, áno, po vysadení hormonálnej antikoncepcie môže dôjsť k znepravidelneniu menštruačného cyklu, hlavne v prípade, že bol pred užívaním hormonálnej antikoncepcie nepravidelný. Odsledujte si to. Pri ťažkostiach alebo nejasnostiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.

  • Antikocepcia

    , Autor:

    Dobrý večer, vysadila som antikocepciu ale menštruáciu som nedostala. U doktorky som bola minuly týždeň, neviem či to je normálne ale už 3 mesiace mám problém že nemám menštruáciu a preto som vysadila lieky. Mala som len jedno dňovú mestruciu pri užívaní a teraz nic.

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, počas užívania hormonálnej antikoncepcie je pomerne časté, že nedôjde ku krvácaniu z vysadenia, prípadne trvá iba pár dní. Nie je to nič neobvyklé, ani dôvod na vysadenie antikoncepcie. Po vysadení hormonálnej antikoncepcie je časovo individuálny návrat klasického menstruačného cyklu. Odsledujte si to. Postupujte podľa odporúčaní Vášho obvodného gynekológa.

  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý večer, chcela by som sa spýtať či môžem vysadiť antikoncepciu sama. Dobrala som lieky mala som menštruáciu. Od 15 rokov ju beriem, posledné mesiace mám problem.Môžem ju vysadiť teraz? Doktorke idem, nič sa nestane keď ju vysadím?

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, tabletky hormonálnej antikoncepcie môžete vysadiť prakticky kedykoľvek, najlepšie po doužívaní blistra. Obvodného gynekológa informujte o vysadení hormonálnej antikoncepcie.

  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý večer, chcela som sa spýtať, či môžem vysadiť antikoncepciu aj vstrede mesiaca, do konca mám 20 dní a to sa mi čakať nechce. Dakujem za odpoved

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, hormonálna antikoncepcia sa dá vysadiť kedykoľvek, krvácanie z vysadenia sa dostaví do niekoľkých dní. Treba však myslieť na to, že v deň po poslednom užití tabletky už nie ste chránená.

  • Vysadenie antikoncepcie

    , Autor:

    Dobrý deň, Mám menší problém. Poslednú pilulku z blistra antikoncepcie Sunya som užila 21.1.2021. Odvtedy mi menzes neprišiel a tak som ďalší blister nenačala ani neviem preco. Tehotensky test robený dnes je negativny, t. j. 11den meskania. Par dni dozadu som zaznamenala vytok bielej tahavej farby, bolo ho dost. Chcem sa spýtat, ci mohla nastat ovulacia aj bez menzesu? Posledny menzes bol od 27.12.do 2.1.
    Ďakujem

    Odpovedá: MUDr. Daniel Kelij

    Dobrý deň, nepokračovaním v užívaní hormonálnej antikoncepcie ste urobili zásadnú chybu. Počas užívania hormonálnej antikoncepcie sa krvácanie z vysadenia nemusí vôbec dostaviť. Mali ste pokračovať aj napriek tomu v užívaní hormonálnej antikoncepcie. Ak ste mali nechránený pohlavný styk v čase, keď ste už neužívali tabletky hormonálnej antikoncepcie, tehotenstvo sa vylúčiť nedá. Samozrejme, môže dôjsť k obnove ovulácie, bez objavenia sa krvácania. Odsledujte si to. Pri akýchkoľvek ťažkostiach alebo nejasnotiach navštívte Vášho obvodného gynekológa.