Poradňa gynekológa

Pridať otázku
Gynekológ

Poradňa gynekológa

5,416 otázok, Gynekológ

Na vaše otázky odpovedá MUDr. Daniel Kelij , ktorý pracuje v 1. súkromnej nemocnici Košice-Šaca.

 

Poznámka: Poradne odborníkov nemôžu v plnom rozsahu nahradiť osobnú návštevu lekára či priamu intervenciu odborníka.

  • reakcia na HAK

    , Autor: helenanovakova

    Dobrý deň, prosím vás o informáciu. Začala som užívať Lindynette 20 a po 10. dňoch som pocítila zhoršenie zraku, sťažené dýchanie, no najmä bolesti dolných končatín, najmä lýtok, vystreľujúce až do chodidiel. Okamžite po prvej noci so spomínanými bolesťami DK som HAK vysadila. Po akom čase zvyknú odoznieť zdravotné komplikácie po vysadení HAK? Ďakujem

    Odpovedá: Gynekológ

    Dobrý deň, pri vysadení predpísanej hormonálnej antikoncepcie, ako aj v prípade akýchkoľvek nejasností alebo ťažkostí navštívte Vášho obvodného gynekológa. Spomínané ťažkosti by mali odoznieť do niekoľkých dní.