Diskusie

Bútľavá vŕba

anonym, 03.02.2012 13:57

otrasné brucho

dnes ma chytá riadna depka.je to viac,ako mesiac,čo sa snažím schudnúť.kilá išli dole,hoci je mi jasné,že je to voda,alebo aspoň väčšina.boky aj stehná sú menšie,ale brucho,na ktorom mi najviac záleží sa nemení.zo zúfalstva som práve zožrala 3 tyčinky,aspoň že boli musli.myslím,že sa stravujem celkom zdravo,oproti tomu,čo to bolo je to veľmi veľký rozdiel,cvičím každý večer na eliptikale teraz som už na 40-50 minútach v strednom tempe,na obed cvičím brušáky(7 cvikov po 30) a stehná(5 cvikov po 30) a napriek tomu to brucho zostáva.ja viem,že to neodíde naraz,ale takýmto tempom to brucho bude aj o rok.som dúfala,že za mesiac by mohol byť aspoň 1 cm preč,ale hov.o,hov.o :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

prepáčte že som sa tak vyžalovala,ale už ma to fakt zožieralo

  • anonym
    03.02.2012, 14:32

    Ahoj, nechápem z čoho si nešťastná? Po mesiaci nemôžeš chcieť žiadne zázraky a píšeš, že si schudla, takže si na dobrej ceste. Chudnutie chce trpezlivosť :bow: Bruško je najproblematickejšia oblasť pre väčšinu ľudí. Osobne by som sa zamerala na aeróbne aktivity. Čo sa týka posilňovania brušných svalov nerobíš dobre, ak cvičíš každý deň. Brušné svaly potrebujú 48 hodín na regeneráciu, takže brušákuj každý druhý deň. Zo stravy vylúč jednoduché cukry, nasýtené tuky a zvýš príjem bielkovín. Neboj, pôjde to. Nemysli na to, že musíš schudnúť. Dodržiavaj všetky zásady, teš sa zo života a ani nevieš ako krásne pôjdu kilá i bruško dolu! Držím palce :tup:

  • anonym
    03.02.2012, 16:20

    hlavu hore! a nezajedaj neuspechy ktore vlastne ani neuspechy nie su. daj si kludne tycinku alebo malu cokoladu, ale nie preto ze si nastvana. tvoja disciplina co sa cvicenia tyka je ozaj obdivuhodna, ze sa dokazes prinutit cvicit kazdy vecer 3/4hodku, supr, fakt mas moj obdiv. aj brusaky su super. ja napr viem ze je lepsie cvicit obden ale tiez ked som chcela schudnut cvicila som kazdy. vela vela vela skracovaciek. a vysledok sa dostavil za dlllhu dobu! po porode som mala povodnu vahu+3kg za tri mesiace (3kila navyse su bezne ked kojis, tie mi sli dole az ked som prestala). ale brucho som mala ako tak v poriadku az za nejakych 10 mesiacov.. brucho je svina, a hlavne po porode. ono sa aj hovori ze kolko trva tehu tolko sa clovek dava do povodneho stavu. tak hlavu hore, zdravo sa stravuj a cvic kludne obden ak ta to vysiluje, a obrn sa trpezlivostou! ja som cvicila aj 300 skracovaciek a neuponahlala som to. vysledok stoji za ten pocit. inak este jedna vec- svaly si vraj zvyknu na zataz a cviky uz nie su tak efektivne, preto je vhodne cvicenia menit. (raz eliptical, raz kalanetika, raz nejake dvd napr Schifferka alebo Crawford, plavanie, rychla chodza, sporty)

  • anonym
    03.02.2012, 19:45

    No ja mam ten isty problem, ale beriem to pozitivne....
    V prvom rade musis zmenit stravovanie, tam je 70% uspechu, a  ktomu pridat cvicenie aerobne + posilovanie (brucho).
    Vyluc z jedalnicka vsetko s obsahom bielej muky, cukru a s vysokym posielom uhlohydratov.
    Cukor nahrad inym sladidlom - napr.fruktozou, namiesto bielej muky pouzi a konzumuj vyrobky z celozrnnej muky (vratane cestovin, chleba, mucnikov, palacieniek, gofri....). Sladene napoje prec, iba cistu vodu, mineralky, caje bez cukru. Pohyb 3 tyzdenne-eliptical je fajn, nevytvor z toho stereotyp, organizmus si zvykne... treba striedat.. ja striedam stepper, stacionar, behanie, posilujem kazdy druhy den na brucho, stehna, zadok.
    Pozor na vysoky obsah cukru v potravinach, aj v ovoci (banany, hrozno, ananas), to si davaj len doobeda. Poobede max. jablko,a bobulove ovocie...
    Zo zeleniny mozes neobmedzene-pozor na hrasok, zemiaky, kukuricu. Tie tiez len doobeda. Ryžu by som volila tiez len natural hnedu. K masu by som si ako prilohu dala šalát.

    Elvira
    To je tak v kocke o stravovani.

  • anonym
    03.02.2012, 19:48

    Este nieco:

    Musli tycinky su plne cukru. Tie by som nejedla. Su dobre proteinove tycinky, ale tie fakt ako len ciste na desiatu, alebo po cviceni.
    Sleduj zlozenie potravin na etiketach. Ani to nie je jedno, ake kakao konzumujes, lebo ma v sebe cukor....Elvira

  • anonym
    03.02.2012, 20:01

    dakujem za rady.bielu múku som vyradila takmer úplne,je to možno raz do týždňa,ked mám niečo z bielej múky.na ovocie si tiež dávam pozor,len doobeda.ryžu zatiaľ nemám tmavú,nakoľko ju tu neviem zohnať,budem musieť ísť do mesta,ale používam špeciálne pripravenú,ktorá má nejaké látky v sebe uchované pri spracovaní.zeleninu mám väčšinou k raňajkám,aj k obedu a na večeru ako šalát,k tomu občas nejaké mäsko.čaj už nesladím,kávu nepijem.musli tyčinky mám len teraz,pretože som tieto dni potrebovala strašne niečo sladké a toto sa mi zdalo lepšie riešenie,ako čokoláda,hoci aj z tej si viem dať tak raz do týždňa asi jednu kocku.inak sladkostiam a podobným somarinám úspešne viac menej odolávam,za čo som na seba hrdá.aj na to,že som dokázala prestať jesť biele pečivo,najmä rožky,ktoré som milovala.aj na to,že dokážem vypiť nesladený čaj,myslela som,že toto sú veci,ktorých sa nedokážem vzdať,ale ako vidím,dokážem

    len to brucho ma hnevá,v podstate váha nie je až taká zlá,podľa BMI som na tom už dobre,ale obvod pása je rizikový,samej mi to už vadí a zavadzia a dúfala som,že po mesiaci aspoň 1 cm bude preč.ale je mi lepšie,myslela som,že to zabalím,ale nie,nevzdám to a bojujem dalej.raz to poddá.a skúsim teda cvičiť každý druhý deň brušáky,aj ked mi to bude zrazu divné.čo s tým voľným časom? :lol:

  • anonym
    04.02.2012, 08:15

    a podla čoho súdiš, že sa nemení?  Merala si si ho, alebo len podla tvojho pohladu? Možno sa aj mení, radšej sa nespoliehaj na obraz v zrkadle, ale skor na váhu a obvod pása. A ak to nejde, vyhladaj odbornu pomoc nejakého trenera vo fitku. Poradí to, ako cvičiť cielene. Len možno maš aj take fyzické danosti, že to nikdy nebude úplne také, ako by si chcela mať. Tak, ako je daný napr. tvar nosa, tak je dané aj určité rozloženie tuku v tele, typ postavy.

  • anonym
    06.02.2012, 13:33



    len to brucho ma hnevá,v podstate váha nie je až taká zlá,podľa BMI som na tom už dobre,ale obvod pása je rizikový,samej mi to už vadí a zavadzia a dúfala som,že po mesiaci aspoň 1 cm bude preč.ale je mi lepšie,myslela som,že to zabalím,ale nie,nevzdám to a bojujem dalej.raz to poddá.a skúsim teda cvičiť každý druhý deň brušáky,aj ked mi to bude zrazu divné.čo s tým voľným časom? :lol: [/QUOTE]

    Aeróbne aktivity môžeš mať každý deň, len posilovačky na brucho si dávaj každý druhý deň. Neboj, pôjde to. A sem tam si daj nejakú dobrotu za odmenu. Ja si vždy v nedeľu dám sladký zákusok a chudnem stále :tongue:

  • anonym
    06.02.2012, 13:33



    len to brucho ma hnevá,v podstate váha nie je až taká zlá,podľa BMI som na tom už dobre,ale obvod pása je rizikový,samej mi to už vadí a zavadzia a dúfala som,že po mesiaci aspoň 1 cm bude preč.ale je mi lepšie,myslela som,že to zabalím,ale nie,nevzdám to a bojujem dalej.raz to poddá.a skúsim teda cvičiť každý druhý deň brušáky,aj ked mi to bude zrazu divné.čo s tým voľným časom? :lol: [/QUOTE]

    Aeróbne aktivity môžeš mať každý deň, len posilovačky na brucho si dávaj každý druhý deň. Neboj, pôjde to. A sem tam si daj nejakú dobrotu za odmenu. Ja si vždy v nedeľu dám sladký zákusok a chudnem stále :tongue:

  • anonym
    10.02.2012, 22:26

    neviem ci pamatas ale davnejsie bola hitom Kalanetika a je tam par naozaj zaberajucich cvikov na pas a ja ked som chudla som si davala okolo pasa pri cviceni igelit s ladvinakom a este opasala bundou, potom to islo pekne aj z brucha dolu :D drzim palce :tup:

  • anonym
    11.02.2012, 09:37

    to mi skor pride ako recept na dobru zapareninu :excited: prepac :) brusne svaly su pluha, je ich tam viac - priame, sikme, spodne, tak treba precvicovat vsetky, aby sa efekt dostavil... a na druhej strane, ak spevnis aj chrbtove svalstvo, prejavi sa to aj na drzani tela, teda aj na bruchu... najlepsie si zaplatit na hodku trenera, nech ta nauci spravne cvicit na tuto cielovu skupinu, precvicovat potom mozes aj doma... alebo lacnejsia verzia - hodit do "gugla" poziadavku a skusit podla videa :) vela zdaru :)

  • anonym
    11.02.2012, 09:37

    to mi skor pride ako recept na dobru zapareninu :excited: prepac :) brusne svaly su pluha, je ich tam viac - priame, sikme, spodne, tak treba precvicovat vsetky, aby sa efekt dostavil... a na druhej strane, ak spevnis aj chrbtove svalstvo, prejavi sa to aj na drzani tela, teda aj na bruchu... najlepsie si zaplatit na hodku trenera, nech ta nauci spravne cvicit na tuto cielovu skupinu, precvicovat potom mozes aj doma... alebo lacnejsia verzia - hodit do "gugla" poziadavku a skusit podla videa :) vela zdaru :)

  • anonym
    12.02.2012, 20:43

    no zapareninu som nemala a problemove partie sli dole, ja viem ze je velmi efektne na pohlad cvicit v sexi ubore ale ked sa clovek nechce predvadzat ale dat dole sadielko tak toto pomoze. Ale nech sa zariadi ako kto chce. ;-)

+ -
Príspevkov: 12