Diskusie

Vytvoriť diskusiu

Bútľavá vŕba

anonym, 24.03.2010 09:51

Akoze je to OK?

Ahojte, chcem sa s vami podelit o velmi "milu" skusenost v obchode Baumax. Vobec som necakala taku ochotu..... Isli sme s muzom na nakup kvetin a tak.  Tak sme pokukali po obchode, nalozili do kosika kvetinky, co sa mi pacili, a plno inych veci.. No ja som este chcela pozriet nejake tuje, tak sme tam nasi, hladame cenu, no a tak ze 2.96 alebo tak nejak. No proste bolo na tom listku napisane ze tuje a cena. Tak sme si ich nabrali do kosika a hor sa k pokladni. Pekne nam to nablokovala, no a ked som videla tu vyslednu sumu.... Hned sa mi to  nejak nezdalo. Tak po zaplateni si kontrolujeme uctenku a tak nam tie tuje nablokovali pomaly za 10 eur. Ked sme sa pytali, ze preco nam to tak nablokovala, tak ona na to, ze je to spravna cena.  Tak manzel zobral jedneho pracovnika, ukazal mu tu cenovku, co tam mali, a on ako nic, ze to nie je cena k tym tujam. Inak vokol ine neboli. Tak isiel na info aj s tou cenou, ze co to ma byt a oni nic. Ze to nie je ta cena a blablabla........ Zacali sa len vykrucat a vymyslat si. Este taky jen na mna vyskocil, ze kde sa pozerame, ze taka cenovka tam nebola, ze bohvie odkial ju on zobral. No na nervy. Ide mi ale o ten princip, ze keby aspon uznali, ze sa stala chyba, ze ta cena tam bola zle polozena, tak by sme to uz nejako prekusli a nechali to tak a zobrali ich aj za taku cenu. Ale ich to ani nemrzelo, vobec nic. A ked si predstavim, kolko zakaznikoch si nalozilo do kosika tuje za cca 3 eura a zaplatili za ne viac, no a nevsimli si to, tak je mi z celeho obchodu nanic. Takto zavadzaju zakaznikoch? To je podla mna riadny vrchol. Takto oni zarabaju na nepozornosti ludi? Nakoniec sme im tam cely nakup nechali, za tu jejich ochotu. Fuj, tak sa mi zhnusil ten obchod, ze az. A zasa sme sa utvrdili, ze v slovenskych obchodoch si teda nevazia zakaznikoch. Snazia sa ich osklbat na kazdom kroku. A toto je len jeden z mala priadov, co sme mi uz zazili v slovenskych obchodoch. V zahranici, ked sa aj pomylia, tak sa tam pomaly hodinu ospravedlnuju za chybu, no a tu? Kaslu na vsetko.

  • anonym
    26.03.2010, 09:17

    vsak to je to ze tu tie predavacky len ospravedlnuju svoju neschopnost a neschopnost sefov tym ze v zahranici predavackam platia omnoho viac - to ze aj najom, elektrika a pod je tam podstatne drahsie a ze predavacka v rakusku ma tiez jeden z najnizsie platenych zamestnani ake existuju v rakusku - to ich ani nenapadne. to ze aj rakuskym aj nemeckym aj francuzskym predavackam sa ujde ak sa k nim dostane rozzureny zakaznik - to im tiez nejako unika:roll:  a moja mala skusenost ako dlhorocneho zakaznika - ked dojdem niekde do obchodu a maju ma za blbca este aj na mna nevrlo pozera a rozprava sa so mnou ako s nejakym otrokom tak to mi uz vzkypi zlc aj keby som vosla do toho obchodu s bohvieakym kludom a tiez jej asi volaco poviem - pani sk predavacky si asi vobec neuvedomuju ze tym ze ony budu trochu prijemnejsie - a nejedna sa len o usmev tiez sa jedna aj o schopnost dokazat robit svoju pracu na 100% a byt kompetentna (nie len byt doplnkom v obchode a este k tomu sa rozculovat ze ju vsetci otravuju) - mozu odzbrojit pripadneho nespokojneho zakaznika a ak mu vyriesia jeho poziadavky a problemy tak ten clovek im asi tazko bude nadavat skor naopak;-)

  • anonym
    28.10.2010, 15:00

    :whistle: :think: :roll: :idance: ;-)

  • anonym
    30.10.2010, 09:33

    No mňa najviac hnevá naša s....a. Koľko krát som tam kúpila zeleninu za plnú cenu a doma som zistila, že je plesnivá... Predavačky navzájom na seba pokrikujú a vôbec im nevadí, že medzi nimi stojí zákazník. Ja predavačke pri podávaní pekne poviem "nech sa páči" a ona mi len šmarí výdavok, ledva ho chytím. Čakať pri pokladni treba neraz aj 15-20 minút, pričom nemajú otvorené všetky pokladne a ostatné predavačky len tak postávajú. Včera večer som tam chcela kúpiť syr, ešteže som si všimla, že mal spotrebu do 29.10, teda zostávalo ešte pár hodín. V LIDLi by to dávno predávali o 30 percent lacnejšie.

  • anonym
    30.10.2010, 14:19

    Mne sa to stalo v Kauflande. Na regale bola ina cenovka nez pri pokladni nauctovali, islo o nejake puzzle, oznacenie na cenovke sedelo, znacka, druh, pocet dielikov, proste vsetko, len nejaky ciselny kod tam bol iny, ale to je len ich oznacovanie nejake tovaru, bezny zakaznik o tom nema potuchy. Chceli mi vratit peniaze, ale ja som na nich vytasila Zakon o ochrane spotrebitela, ze podla zakona mam narok na tovar za taku cenu, aka je uvedena na regale!!! Ze vraj to je pravda, moja kolegyna to uci na strednej skole v marketingu. Ja som ten zakon nikdy nestudovala, ale skusila som... a vyslo, dlho sa tam radili a napokon mi tovar nechali!!! :idance: :idance: :idance:

  • anonym
    30.10.2010, 16:31

    Mna stale neprestava udivovat totalna absencia vedomosti o predavanom tovare. Kam pridem (napr. elektronika) samy idiot, ktory len krci plecami a cumi na mna jak výr, ze co od neho chcem. Pritom vacsinou pozadujem len zakladne informacie...

    Kamaratovi sa stalo, ze si kupoval v chovprodukte slimaka do akvaria. Pytal sa predavaca, co s mladymi ked sa to rozmnozi. A "informovany" predavac mu odpovedal, ze ako chce mat mlade, ked si kupi len jedneho a nie par.... Myslim ze na zakladnej skole asi v 6. triede sa deti ucia, ze slimak je hermafrodit a na rozmnozovanie nepotrebuje partnera... :excited: co by predavac v specializovanom obchode mohol a mal vediet.... :rofl:

  • anonym
    30.10.2010, 20:04

    ale aj niektorí zákazníci su ako nenormálni ... moja mamina predáva v malom obchodík s kavou, čajom, cukrovinkami. Často sa stane, že sa jej zákazníci dopodrobna pýtaju, ako čo chutí, ktorý čaj je dobrý, aká kava je dobrá ... akože mama vie, ktoré veci su kvalitné a ktoré menej, aj ktorý čaj je na aký problem (ma aj také zdravotné), ktorá kava je vhodná do kavovaru a ktorá na zalievanú a podobne  ... ale predsa nemože ochutnávať každú jednu bombonieru a každy jeden keksík, vedieť ako chutí každý jeden z 300 druhov čaju a 200 druhov kavy, hlavne, ked sa tovar v dnešnej dobe dosť často mení a zakaždým dovezú niečo trošku iné. A tiež, to čo jednému chutí, inému nemusí, máme rozne nároky.

    Minule sa zákazníčka odula, že nevie, či balíček marcipánu bude dosť na jej tortu. Mama hovorí, že podla toho, akú velkú tortu myslí a že ona nepečie, tak nech si vezme 1 balenie na skúšku a ak bude malo, prikúpi si ... a ta zákazníčka sa začala rozkrikovať a nadávať, že kde je vedúci (mama je tam sama, teda všetko v jednom:whistle: ) a že AKO JE MOŽNÉ, že to nevie ... no chorá osoba :iscrewloose:  asi nespokojná v živote, tak potrebuje vypúšťať paru na chudery predavačky po obchodoch.

  • anonym
    30.10.2010, 20:16

        Slimák síce je hermafrodit, ale nemôže oplodniť sám seba. Aj slimáky sa normálne pária, každý jedinec odovzdá tomu druhému spermie a potom kladie oplodnené vajíčka Toľko k odbornosti...

    Mne zas idú na nervy takzvané akcie v Carefure. Predávajú tovar za určitú cenu a po čase napíšu,že pôvodná cena bola vyššia a veselo to predávajú za takú istú cenu, len je to už akože akcia. TO si myslia, že si to fakt nevšimneme?

  • anonym
    30.10.2010, 22:29

    AQUA-FISH net:
    Veľa slimákov sú hermafrodity, čo znamená, že na rozmnožovanie nepotrebujú partnera. Majú v sebe ako vajíčka, tak aj spermie a keď dosiahnu pohlavnú dospelosť, začnú sa množiť. Toto je presne ten dôvod, prečo majú sklony sa stávať škodcami. Niektoré slimáky, ktoré sa rozmnožujú pohlavne, majú schopnosť meniť svoje pohlavie a iné – hermafrodity – oplodňujú svoje vlastné vajíčka.


    Netvrdim ze vsetky slimaky su schopmne mnozit sa takto, ale iste druhy ano. A pan odbornik v chovprodukte by to mohol vediet.

+ -
Príspevkov: 38