Diskusie

Vytvoriť diskusiu

Bútľavá vŕba

anonym, 24.03.2010 09:51

Akoze je to OK?

Ahojte, chcem sa s vami podelit o velmi "milu" skusenost v obchode Baumax. Vobec som necakala taku ochotu..... Isli sme s muzom na nakup kvetin a tak.  Tak sme pokukali po obchode, nalozili do kosika kvetinky, co sa mi pacili, a plno inych veci.. No ja som este chcela pozriet nejake tuje, tak sme tam nasi, hladame cenu, no a tak ze 2.96 alebo tak nejak. No proste bolo na tom listku napisane ze tuje a cena. Tak sme si ich nabrali do kosika a hor sa k pokladni. Pekne nam to nablokovala, no a ked som videla tu vyslednu sumu.... Hned sa mi to  nejak nezdalo. Tak po zaplateni si kontrolujeme uctenku a tak nam tie tuje nablokovali pomaly za 10 eur. Ked sme sa pytali, ze preco nam to tak nablokovala, tak ona na to, ze je to spravna cena.  Tak manzel zobral jedneho pracovnika, ukazal mu tu cenovku, co tam mali, a on ako nic, ze to nie je cena k tym tujam. Inak vokol ine neboli. Tak isiel na info aj s tou cenou, ze co to ma byt a oni nic. Ze to nie je ta cena a blablabla........ Zacali sa len vykrucat a vymyslat si. Este taky jen na mna vyskocil, ze kde sa pozerame, ze taka cenovka tam nebola, ze bohvie odkial ju on zobral. No na nervy. Ide mi ale o ten princip, ze keby aspon uznali, ze sa stala chyba, ze ta cena tam bola zle polozena, tak by sme to uz nejako prekusli a nechali to tak a zobrali ich aj za taku cenu. Ale ich to ani nemrzelo, vobec nic. A ked si predstavim, kolko zakaznikoch si nalozilo do kosika tuje za cca 3 eura a zaplatili za ne viac, no a nevsimli si to, tak je mi z celeho obchodu nanic. Takto zavadzaju zakaznikoch? To je podla mna riadny vrchol. Takto oni zarabaju na nepozornosti ludi? Nakoniec sme im tam cely nakup nechali, za tu jejich ochotu. Fuj, tak sa mi zhnusil ten obchod, ze az. A zasa sme sa utvrdili, ze v slovenskych obchodoch si teda nevazia zakaznikoch. Snazia sa ich osklbat na kazdom kroku. A toto je len jeden z mala priadov, co sme mi uz zazili v slovenskych obchodoch. V zahranici, ked sa aj pomylia, tak sa tam pomaly hodinu ospravedlnuju za chybu, no a tu? Kaslu na vsetko.

  • anonym
    24.03.2010, 20:47

    ahojte baby, aj ja by som chcela pridať jednu zlú a potom aj dobrú skúsenosť. V našom novom nábytku v TT som si s manželom vyhliadla kriňu do spálne veľkosti 225x214x60 za 199E - musíte uznať, že taká obrovská skriňa s dvomi zrkdlami a za takú cenu no super - išli sme domov všetko premerať a hneď som písala informačný mail, či ju majú na sklade a či majú k nej aj neaké poličky navyše. Na druhý deň žiadny mail, tak som sa rozhodla, že zavolám. A oni, že skriňa nie je ale ked si ju prídem zajednať osobne za 2 týždne ju budem mať za tú cenu, inak skriňa aj tak bude ale už za 300E. Tak sme s manželom nelenili a na druhý deň podľa dohodli sme tam došli a hľa - skriňa sa už nedá objednať, lebo objednávajú určitý počet- 2.) keď som sa ohradila, že som písala mail, a volala, urobia výnimku, objednajú, ale bude až o 2 MESIACE a tá arogancia, že som sa ohlásila a sťažovala to bola sila. Manžel vydel ako som sa rozjedovala a hneď ma bral preč - na šťastie predavačky :)
    Išli sme teda skriňu zháňať inde. A nemuseli sme ísť ďaleko, je sídce drahšia, ale stojí za to a ešte bola predavačka taká milá, že aj keď bola už zmluva hotová a ešte videla, že nie sme 100% rozhodnutý povedala, že to môže stornovať. Nakoniec tú skriňu berieme a zajtra ju už budem mať doma. :P
    VELICE ZÁLEŽÍ NA PRÍSTUPE PREDAVAČOV

  • anonym
    24.03.2010, 21:32

    Vidím, že u ešte nie je spomenutá Hypernova, tak pridám jednu nedávnu skúsenosť z tej nitrianskej: Robili sme obrovský nákup potravín, zhruba za 250 eur - máme dvoch krpcov, tak nakupujeme nárazovo a vo veľkom, lebo chodiť s nimi do obchodu je utrpenie. Keď nám nablokovali väčšinu tovaru, zasekla sa kasa, pokladník privolal vedúcu a tá namiesto ospravedlnenia za zdržanie začala na mňa už z diaľky autoritatívnym spôsobom pokrikovať, že to ani nemám baliť do tašiek (už som mala zbalených asi 7 kompletne), lebo to treba vyložiť a znova nablokovať.

    Ani "prepáčte", ani "nehnevajte sa za vzniknutú nepríjemnosť", len komandovanie, cítila som sa ako štvrtáčka na základnej škole, ktorá behá na veľkej prestávke do protismeru. Navyše sa všetci okolostojaci zákazníci obzerali, či som niečo ukradla, keď mi tam niekto dôrazne prikazuje vyložiť nákup na pult. Keď sme sa s manželom dovolili opýtať pani dôležitej, či máme v sprievode dvoch vrieskajúcich detí vážne znova rozbaľovať všetok spakovaný tovar, začala na nás agresívne vrieskať, akoby to bola naša psia povinnosť. Predpokladám, že bola nervózna z večernej služby aj z poruchy pokladne, ale na zákazníkoch by si to rozhodne vybíjať nemala.

    Nemali sme chuť sa dať ďalej urážať, lebo to už vyzeralo, že nám každú chvíľu jednu vylepí, tak sme tam všetko pekne nechali, nech si to triedia naspäť do regálov. Neboli sme z toho nadšení, lebo napĺňaním vozíka sme zbytočne stratili hodinu a pol, ale za takýto prístup si určite nezaslúžia, aby sme u nich nechali peniaze za tento, ani za žiadny iný nákup v budúcnosti.

  • anonym
    24.03.2010, 21:47

    presne to isté by som urobila a viac do tej predajne nevkročila. Urobila by som im "parádnu reklamu" u všetkých známych.

    A pani veducej odkazujem, že ked ju práca nebaví, nech ide domov a nájde si niečo, čo ju bude baviť viac. Urobí dobrú službu sebe, svojim podriadeným a hlavne zákazníkom.

  • anonym
    24.03.2010, 22:52

    ja mám takúto skúsenosť s OD  - LIDL a TESCO .........je to neskutočné ako vedia z ľudí ťahať peniaze..........

  • anonym
    25.03.2010, 09:13

    Baby, tak to som naozaj necakala, ze nas je tolko :o . Ako som citala, tak aj vy mate "vyborne" skusenosti v obchodoch. Uz je to par dni od tej nasej nestastnej navstevy v baumaxe, ale stale mam na to nervy. Taktiez mam aj "velmi dobre skusenosti v Lidl a Jednota. No ten Lidl je tiez dobry brutal. Tam tie zeny pri kase pipaju ten tovar tak rychlo, ze keby jej minule manzel nepovedal, az troska spomalí, tak by nam to normalne nahadzala aj na zem. Este sa ofucacala, ze nestihame a co ju vobec spomalujeme. No des a hroza. Autorka : Jarka:shock:

  • anonym
    25.03.2010, 15:38

    u nas je LIDL celkom v pohode ... ale ak kultura nakupovania našich dochodcov má teda "úroveň aj kvalitu" :roll:  Minule sa v LIDL normálne dochodcovia bili o stromčeky, traki si z rúk, "kradli" z košíkov ... no groteska:lol: :lol: :lol:

  • anonym
    25.03.2010, 15:39

    malo byť "trhali"

  • anonym
    25.03.2010, 16:51

    POdľa zákona, ak je cena pri tovare(vo vašom prípade nižšia) a v pokladni majú vyššiu, sú za to vinní oni, a ty máš právo dostať ten tovar za tú cenu, čo je vyložená. Teba nemusí zaujímať, že oni zabudli akciovú cenu zložiť z vývesky. Keby si sa im hneď vyhrozila SOI, tak ti to tak musia predať v tej cene, aj so stratou!!! Bohužiaľ ale väčšina z nás radšej vráti tovar akoby sa hádala však...aj ja som to kopu ráz tak urobila,a le tiež ma to serká-s prepáčením správanie našich predavačiek, samozrejme poznám aj výnimky, ale ako už bolo spomínané, je to v človeku, ako sa správa!

    ja som mala hroznú skúsenosť v jednote, ale poznám xxxx ľudí s rovnakým názorom, tak to asi bude tak, že "ryba smrdí od hlavy":evil:

    Už len si dávať riadne bacha, hlavne s akciou. ja to tak robím, že keď nestíham na pokladni aj hádzať do tašky, aj kontrolovať, tak ešte pred ňou to kontrolujem, či je to v poriadku a je mi jedno, že za mnou čakajú ľudia. Už som neraz reklamovala.

    Najlepšie skúsenosti s predavačkami, aj s ochotou mám z Kauflandu v Žiline. Keď prídem na to, že tovar mal vyššiu cenu v pokladni, ako na predajni, bez mihnutia oka vrátia peniažky späť. Napr. mali vyložený istý druh vína na 2 miestach, skončila im akcia, ale zložili len jednu akciovú cenu, ja som brala od tej akciovej  a vrátili mi 50 centov pri reklamovaní. Myslím, že tie predavačky tam asi nemajú bohvieaký plat, lebo ceny sú tam dosť nízke., ale nikdy som nemala pocit, že by boli predavačky neochotné, alebo protivné. Tam chodím fakt najradšej, radšej ako u nás v dedine do jednoty, radšej sadnem do auta-mám tu možnosť a idem do Kauflandu.

  • anonym
    25.03.2010, 19:47

    viete ja by som vám poradila keby ste si skúsili prácu predavača možno by ste hovorili inak lebo keby ste mali do činenia za deň s niektorými ľudmi tak by vás to usmievanie rýchlo prešlo a ak už porovnávate zo zahraničím tak tam si určite zákazníci nedovolia povedať predavačke že je úplne vymletá a verte mi ja som sa s takými zákazníkmi stretla jasné je pravda že cenu mali zle vyloženú ale ja si častokrát všímam aj ean kódy a porovnávam na cenovke pretože ten tovar býva preložený jasné aj mňa to koľkokrát vytočí keď zoberiem akciovú a cena je tam úplne iná ale zase si poviem že mi to zato nestojí...a s tým zahraničím ja keby som brala ich plat predavača tiež by som bola vysmiata od ucha k uchu...

  • anonym
    25.03.2010, 21:08



    presne kvoli tomuto prístupu slovenských predavačov musela vzniknúť táto diskusia

    v slovenských obchodoch je ludovo povedané bordel - špina a neporiadok. Robím nezávisleho kontrolora služieb, takže som jemne "profesionálne deformovaná" a kedže vie, ako by to malo byť a nie je, je mi z toho zle. Kontroly dopadnú vždy katastrofálne. Špinavé police, na zemi špina, neochotný personál, vypadky v tovare, nesprávne cenovky, zhnitá zelenina predávaná za plnú cenu ... a to je len špička ľadovca. Čo sa deje v skladoch ani nevidíme, napr. ako sa tam melie pokazené mäso, prebaluju výrobky po dobe spotreby, vála tovar v špine, skladuju malinovky na slnku ...

    Čo sa týka platov ... ano v Nemecku maju aj 3-násobný. Ale ja by som napr. mala v Nemecku plat okolo 3000€. U nas zarobím 550€ ... ale napriek tomu by ma v živote nenapadlo správať sa k ludom kvoli tomu otrasne. Práca je nielen o výplate! Je to poslanie, životná filozofia. Samozrejme, tie peniaze ma živia. Ale za to predsa ludia nemožu, že naše platy su také aké sú...

    Ved ked sa našim predavačkám nepáči, nech idú skúsiť do "užasného" Nemecka. Tam musia inak kmitať a nie vyvalovať šunky. Tam neexistuje, aby ste prišli k pultu a "milá pani" predavačka najskor 10 minút pokračuje v družnom rozhovore s podobne naladenou kolegynkou tváriac sa, že ste vzduch. Potom sa na vas pozrie s kyslým úsmevom akože "čo otravuješ, nevidíš že práve nemám čas?". Potom počká, kym velactenú "dámu" zákazník pozdraví a naberie vam salamu holou rukou bez rukavice :-S . Vo rozlietaných vlasoch samozrejme nemá predpísanú čiapočku (ved by jej pokazila image...). Ochutnávka výrobkov - pojem neznámy.

    Od istého času u nás nenakupujem ... len skutočne najnutnejšie veci. Radšej sa vyveziem do zahraničia a nakupim si tam. Síce ma to s cestou možno vyjde rovnako ako u nás, ale aspon sa nemusím rozčulovať.

  • anonym
    25.03.2010, 22:39

    my mame skusenost s kauflandom.kupili sme meteo stanicu,pri ktorej bola cenovka 15 euro a pri pokladni 42 euro,co sme si vsimli at ked sme zaplatili.

  • anonym
    25.03.2010, 23:22



    Ja ťa len "mierne" poopravím. V Nemecku žiadna predavačka nezarobí 3000 €. Ani v hrubom, v čistom už vôbec nie. Bežná predavačka dostane na pazúru okolo tisícky a to je ešte rada, že má vôbec miesto. Takže zdôvodňovať, že "za ten plat" je akuráttak sprosté ospravedlňovanie vlastnej arogancie a neochoty. A počula som - nie raz - ako sa predavačke ušlo neraz aj "ťavy" či "kravy sprostej" len preto, lebo zákazník si predstavoval niečo iné ako povedal (no jo, blbci sú žiaľ všade)

  • anonym
    25.03.2010, 23:29

    mne je smiesne, ked vedenie tlaci na predavacky, aby boli mile, ale je to velmi silene. ako napr. v kauflande pokladnicky, ktore po zaplatani na vas vybafnu naucenu vetu:" spokojni s nakupom?" vsetci im vacsinou odpovedia ano, oni to uz ani nepocuvaju, lebo hned blokuju dalsieho zakaznika. minule som sa ale nezdrzala a povedala som, ze:" ano, ale keby som nebola, co by ste urobili?" to ste mali vidiet tu paniku v ociach a potom odpoved "asi nic"  

  • anonym
    26.03.2010, 06:10

    Minulý týždeň v utorok v Bille mali AKCIU na čistiace prostriedky 20%. Bol tam jeden košík aj s Purom 1,5 l v cene 2€ a aj s tým priloženým letákom. Pri pokladni mi tých 20% nezrazili. Keď som sa na to opýtala , že na JAR a PUR to neplatí. A keď som ukázala na ten košík, tak jednoducho odniesla ten leták.

  • anonym
    26.03.2010, 06:20

    [QUOTE] anonym napísal:
    Čo sa týka platov ... ano v Nemecku maju aj 3-násobný. Ale ja by som napr. mala v Nemecku plat okolo 3000€. U nas zarobím 550€ ... ale napriek tomu by ma v živote nenapadlo správať sa k ludom kvoli tomu otrasne. Práca je nielen o výplate! Je to poslanie, životná filozofia. Samozrejme, tie peniaze ma živia. Ale za to predsa ludia nemožu, že naše platy su také aké sú...
    Od istého času u nás nenakupujem ... len skutočne najnutnejšie [/QUOTE]

    Ja ťa len "mierne" poopravím. V Nemecku žiadna predavačka nezarobí 3000 €.  ...   [/QUOTE]

    ahoj, písala som, že JA v mojej pracovnej pozícii (nie som predavačka;-) ) by som mala v Nemecku okolo 3000€ a tu mam 550 . S tým čo píšeš dalej plne súhlasím ... Taká predavačka nepotrebuje vysokoškolský diplom, ale trošku ľudskosti a úsmevu by nezaškodilo ... Ja viem, že toho maju dosť. Ale podla mna, keby sa správali normálne, tak maju aj vyššie tržby a tým pádom aj platy.

     

+ -
Príspevkov: 38