Diskusie

Bútľavá vŕba

anonym, 24.03.2010 09:51

Akoze je to OK?

Ahojte, chcem sa s vami podelit o velmi "milu" skusenost v obchode Baumax. Vobec som necakala taku ochotu..... Isli sme s muzom na nakup kvetin a tak.  Tak sme pokukali po obchode, nalozili do kosika kvetinky, co sa mi pacili, a plno inych veci.. No ja som este chcela pozriet nejake tuje, tak sme tam nasi, hladame cenu, no a tak ze 2.96 alebo tak nejak. No proste bolo na tom listku napisane ze tuje a cena. Tak sme si ich nabrali do kosika a hor sa k pokladni. Pekne nam to nablokovala, no a ked som videla tu vyslednu sumu.... Hned sa mi to  nejak nezdalo. Tak po zaplateni si kontrolujeme uctenku a tak nam tie tuje nablokovali pomaly za 10 eur. Ked sme sa pytali, ze preco nam to tak nablokovala, tak ona na to, ze je to spravna cena.  Tak manzel zobral jedneho pracovnika, ukazal mu tu cenovku, co tam mali, a on ako nic, ze to nie je cena k tym tujam. Inak vokol ine neboli. Tak isiel na info aj s tou cenou, ze co to ma byt a oni nic. Ze to nie je ta cena a blablabla........ Zacali sa len vykrucat a vymyslat si. Este taky jen na mna vyskocil, ze kde sa pozerame, ze taka cenovka tam nebola, ze bohvie odkial ju on zobral. No na nervy. Ide mi ale o ten princip, ze keby aspon uznali, ze sa stala chyba, ze ta cena tam bola zle polozena, tak by sme to uz nejako prekusli a nechali to tak a zobrali ich aj za taku cenu. Ale ich to ani nemrzelo, vobec nic. A ked si predstavim, kolko zakaznikoch si nalozilo do kosika tuje za cca 3 eura a zaplatili za ne viac, no a nevsimli si to, tak je mi z celeho obchodu nanic. Takto zavadzaju zakaznikoch? To je podla mna riadny vrchol. Takto oni zarabaju na nepozornosti ludi? Nakoniec sme im tam cely nakup nechali, za tu jejich ochotu. Fuj, tak sa mi zhnusil ten obchod, ze az. A zasa sme sa utvrdili, ze v slovenskych obchodoch si teda nevazia zakaznikoch. Snazia sa ich osklbat na kazdom kroku. A toto je len jeden z mala priadov, co sme mi uz zazili v slovenskych obchodoch. V zahranici, ked sa aj pomylia, tak sa tam pomaly hodinu ospravedlnuju za chybu, no a tu? Kaslu na vsetko.

  • anonym
    24.03.2010, 10:02

    ja som toto zazila v bille, bola akcia na sunar a tak som ho nakupila, rozne prichute. a az pri pokladni vysvitlo, ze to tak nie je, ze cenovky a realita su dve rozne veci. tiez som to tam nechala. jedna predavacka sa vyhovarala a druha mi isla dokazovat, ze ja som sa pomylila, ale ked zistila, ze su oni na chybe, tak uz to bolo o kadejakych frazach. no nakoniec sa mi ospravedlnili.
    hold, realita slovenskych obchodov :shock: :ups: :shock:

  • anonym
    24.03.2010, 10:19

    Bohuzial, dnes bezna prax...

    Na okraj temy nakupovania - moja vcerajsia skusenost v TESCO:

    - uz takmer mesiac respektujem, chapem a trpezlivo nesiem prerabku Tesco hypermarketu na TESCO EXTRA... to, ze z 24-hodinovej prevadzky presli na rezim 6-22,00 hod. ma az tak netrapi - to, ze kazdy den je vsetko inak a nic na svojom mieste, je uz horsie. Vyse tyzdna bolo mozne kupit len tri druhy jogurtov, viac nebolo - neboli boxy, prerabame...

    Vcera som v spominanom obchode nasla nadherne cervene rifle - vypredaj... Velkost akurat na mojho syna, hned som ich vzala - 6,50 eur je podla mna skvela cena a rifle mali este aj opasok. Najskor som 1/2 hodinu stala pri pokladni, pretoze kazda druha polozka bola problem - nevieme nahodit, nevieme, co je toto za pecivo, nemame na toto kod, hladame, riesime, pockajte, strpenie, atd... Mlady muz vzal rifle, nacital ciarovy kod, a nic... volal manazerke, nedovolal sa. Skusal volat asi 5 minut, konecne sa dovolal. Za dalsich 10 minut spominana hviezda prisla. Keby sa mi tie rifle tak strasne nepacili, kaslem nato a odidem... Dalsich 5 minut skusali, nahadzovali, nacitavali, a NIC... poslali ma na opacny koniec Tesca - samozrejme s dvomi plnymi taskami nakupu a malym dietatom v tesnom zavese za mnou - lebo toto mi vyriesia len na informaciach. Este stale ma hnala tuzba mojho syna pekne a lacno obliect, tak som sla... Na informaciach dalsich 10 minut. Zbehli sa traja manazeri, sepkali si, riesili, obcas na mna pozreli. Citila som sa uz pomaly ako zlodej. Nato manazerka s hollywoodskym usmevom prisla a povedala- NEMOZETE SI TIE NOHAVICE KUPIT. Na vsetky moje otazky som dostala naspat vzdy tuto jednu vetu: NEMOZETE SI TIE NOHAVICE KUPIT... Ked zbadala, ze mi cuka sankou a chytam farbu, roztahujem nozdry a zrejme budem tvrdsi oriesok - dodala: JE MI TO LITO (nebyla zdejsi...) - NEMAME TO V SYSTEMU, JE TO STARY TOVAR! a odisla :-O

    Dakujem NOVEMU TESCU, EXTRA TESCU, TESCU HYPERMARKET - akokolvek sa to bude volat - za sprijemnenie nakupu, navnadenie na tovar ktory vlastne tovarom nie je, kupit si ho nemozem - asi som si ho mala UKRADNUT!!!

    twiggy

  • anonym
    24.03.2010, 10:40

    Tak to asi nie som sama, co ma take vyborne skusenosti. To akoze v dnesnej dobe uz neplati pravidlo, ze nas zakaznik nas pan ci co? Vobec im akoze nezalezi na ludoch? Mne sa aj odnechcelo chodit do obchodu.... Ja chapem tie predavacky, ze sem-tam je toho vela, ale tak otvorit hubu a povedat aspon prepacne, je to nasa chyba, alebo nieco pod. tak to nie. Ta "mila" predavacka, co nam blokovala tie tuje, tak ked muz odisiel k informacke, tak chodila od pokladni k pokladni a pri kazdej nas ohovorila. No na nervy. Kde sa podela ochota a lojalita ludi? To uz sme tu jak total hulvati ci co? No tazko je to stravitelne.... No ale co uz. To su pekne SLOVENSKE OBCHODY. :-S

  • anonym
    24.03.2010, 10:55

    Ahojte, tiež som už zažila zopár podobných situácií. A musím uznať, že nakoniec vždy zákazník je ten, čo si pripadá, akoby niečo spáchal alebo čo. Chce to len jedno, nedajme sa a otvorme ústa vždy keď to treba, inak sa vzťah zákazník - predavač nikdy nezmení.

  • anonym
    24.03.2010, 11:19

    je to ako zacarovany kruh, predavacky su nezaplatene, preco by sa namahali, ale tvaria sa ako by davali zo svojho. dusi ich sefstvo,, musia splnat trzby. pravdu poviem, nechcela by som robit taku robotu.
    a to este sbs-kari pri pokladniach sleduju, to sa fakt clovek citi akoby kradol a obtazoval vsetok personal v obchode.
    v usa necha zakaznik skusany tovar aj rovno v kabinke, predavac je tam na to, aby to poukladal a u nas sme ste zvyknuti, aby sme vsetko dali tam kde to ma byt, lebo nas zvozi nejaka pradavacka... alebo reklamacie, to je dalsia kapitola...
    ale, aby som nekrivdila, vcera som zazila velmi milu a ochotnu pani predavacku u Batu. nevtierava, ochotna pomost a este aj vyborne poradila. a nebolo jej trapne ani vycinanie mojich dvoch netrpezlivych deti, ved co ich uz len zaujima, ze ja neviem zohnat topanky.
    len skoda, ze ich je tak malo :( 

  • anonym
    24.03.2010, 11:36

    Ja som praxovala v Baumaxe a musim povedat ze ano maju tam takyto bordel!! A to vykrucanie maju v naplni prace-hadam aj v zmluve :green: :lol:

  • anonym
    24.03.2010, 12:26

    ta vyhovorka s tym zlym platom mi uz pomaly ale iste lezie na nervy - ja neviem ci si myslite ze v zahranici su predavaci plateni ako manazeri v nadnarodnej spolocnosti alebo co:?: :?: :roll: predavaci maju tiez nizky plat aj v ostatnych statoch europy - lebo nezabudajte ze od toho "uzasneho"platu co dostane ktorykolvek predavac v ktoromkolvek mieste europy si musite odcitat aj naklady na zitie - a pod tym pojmom sa nejedna o byt na ktorom byva zo 5-6 ludi ktori si kazdy plati alikvotnu ciastku z najmu a energii :!: :!: :!: :!:  a predsa je ten pristup tych predavacov uplne iny ako na sk - u nas je to proste aj v mentalite tych ludi uz sme viac ako 20r po revolucii a ten socializmus je este stale velice zakoreneni v nas - a to aj v mladych ludoch :-( :-(  - teda mladi ludia ani nie tak socializmus ako si myslia ze su nedoceneni a tak radsej nebudu robit tak ako sa ma ale s total nechutou - inak ked su taki nespokojni s tou robotou preco ju robia a preco nejdu do cudziny kde by ich tak velmo ocenili :-P

  • anonym
    24.03.2010, 12:36

    Twiggy k tvojmu prispevku. Ja zijem v zahranici, tiez sa nam stalo, ze sme si vybrali oblecenie, ktore bud este nebolo, alebo uz nebolo v sieti. Predavacka zdvyhla telefon, poprosila kolegu, aby priniesol iny tovar rovnakej hodnoty. Opipla ho a my sme si spokojne tovar zobrali domov aj ked nebol v sieti. Staci opipnut hoci ake oblecenie rovnakej ceny. Len k tomu treba ochotnych ludi, ktori dokazu pohnut rozumom.

    Arian.

  • anonym
    24.03.2010, 12:52

    Ahojte,
    brat si kupoval v baumaxe sprchovací kút,... iné veci do kúpelne.
    Od nás najbližší obchod je vzdialený 30 km a keď šli montovať kút a zistili, že vrch je z toho, čo chceli a spodok z úplne iného, tak im neostávalo nič iné len sadnúť do auta a poď ho vymeniť.
    To nemali robiť, pán č.1. im povedal, že tie opačné časti predali inému a viac už nemajú a nech počkajú kým prídu ty reklamovať.
    Pán č.2. prišiel pokrútil hlavou, kopol do vystavenej vzorky a odišiel.
    Na koniec to po skoro hodine vyriešil pán č.3 a ten s nadávkami, ... doniesol vymenený diel a pri pokladni sme ho čakali, aby to vysvetlil pani pokladníčke.

  • anonym
    24.03.2010, 14:10

    tiez cerstva skusenost, cca 2 mesiace. objednavali sme si interierove dvere. dodacia lehota asi 2 tyzdne. po 6 tyzdnoch konecne prisli, tak sme sa dohodli s panom, ktory ich montuje. prisiel, zacal robit a zistil, ze dvere su 60-tky, ale zarubne 80-tky. hned sme volali do predajne a predavac okamzite zareagoval, ze ci chceme stornovat objednavku. my ze nie, ze to nema zmysel, chceme vymenu zarubni a zlavu. o 2 dni boli zarubne vymenene a dostali sme zlavu 110e za dlhu cakaciu dobu a chybu v objednavke. dokupovali sme klucky, dalsia zlava, uz ako verni zakaznici. a kedze tam maju aj koberec, ktory sa nam paci, budeme kupovat tam. napriek nedorozumeniu so zarubnami tento obchod budem len doporucovat.

  • anonym
    24.03.2010, 15:05

    ja mam takú skúsenosť, ako autorka v Baumaxe, dosť často v našej predajni JEdnota. veci prezentované ako akciové často nablokuju za uplne inú cenu. Napr. jogurty, naložené, pri tom cedula AKCIA a cena. Pri pokladni potom čaká prekvapenie v podobne 2-3 násobnej ceny. Vraj sa na toto akcia nevzťahuje, alebo akcia skončila včera a oni to "zabudli" dať preč a podobné hlúpe výhovorky:roll:

    Teraz si už davam na to špeciálny pozor a kontrolujem to hned pri blokovaní. Ja totiž nemám penaize na rozhadzovanie a často tovar vyberám aj podla ceny, nielen podla značky. Aj ked nejaký hnusný by som nekupila, len preto že je lacný .... ale ked je na výber z 2 príchutí, pričom jedna je v akcii, vezmem ten lacnejší a podobne. Dokonca sa mi stalo, že som sa pýtala, ktoré výrobky su v akcii a obsluha mi (možno aj naschvál) ukázala zle.

    Minule mi hovorí pokladníčka, že ked ho teda nechcem, mam si ho ísť vrátiť do chladničky ... som an nu pozerala, že JA teda určite nikam nejdem. Mala som aj kočík s nervoznym dieťaťom, tašku, polku rozblokovanú už na páse za pokladnou (ved by mi to ešte niekto pokradol!) a chladničku maju na opačnej strane predajne. A pekne som pani usmernila, že ONI tam mali zlú cenu a nech si to pekne vráti tam sama.

  • anonym
    24.03.2010, 15:36

    Ahojte, ja nemam nastastie nejaku extra zlu skusenost v obchodoch, jedine tiez u nas pod domom v jednote. Minule po vikende som nasla v pondelok chleby dobou spotreby 1 den po, inokedy som chcela chladene kurca - bolo mi jedno ci prsia, stehna alebo cele, skratka prazdno, nikde ani jeden kus kurcata - vypratane, dalej nove pudigy od danone, ktore nemali cenu a pozerala som v danej policke, este aj nad aj pod a nikde nic, tiez sa mi stalo, ze mlieko, ktore kupujem, asi 3x nemali abs ani kus, total vypredane. Pekna predajna, na jesen 2009 ju prerobili, je vacsia, ale to zasobovanie je katastrofa. Taktiez ulicky su tesne, snazili sa tam naukladat co najviac tovaru - to chapem, ale aj ti predavaci a dokladaci sa tam povacsinou motaju ako taki najdolezitejsi, hlavne ze sa tam ledva zmestim z vozikom - a este male voziky tam maju, nie take velke - milujem ked sa tam rozlozia s prepravkami plnymi do ulicky, pohyb takmer nemozny, ked som na jednom konci regala, tak musim inym regalom okolo prejst ked chcem nieco na druhom konci...

    Ale mam aj dobru skusenost v predajni h&m, ked som malemu chcela kupovat papucky. Mavaju tam nieco ako cvicky, vzdy ich tam kupujeme ako prezuvky do skolky. Namali ich tam vystavene, tak som sa spytala predavacky, ktora ochotne povedala, ze ich prave stahovali do skladu, ze ich odvezu ako nepredany tovar prec. Zaroven sa ponukla, ci mi doniesie, tak som povedala cislo, mali take, tak priniesla. Mali tam taku malinku chybicku - neznizovali funkcnost topanky, ale nevyzeralo to pekne a evidentne to bolo od vyroby, tak mi na to po upozorneni, ze ci sa s tym da nieco robit, dala este 50% zlavu. V skutocnosti by mi to bolo jedno, bola som rada, ze papucky som zohnala a maly to aj tak za chvilu znici, cize pekne dlho aj tak neostali, ale velmi ma to potesilo.

    Veru vzdy zalezi od jednotlivcov, keby takych ochotnych bolo aj viac...

  • anonym
    24.03.2010, 19:53

    Tak ja pridavam tiez cerstvo dnesnu skusenost z nasho slavneho petrzalskeho vynoveneho Tesco extra... Kupujem maso na ktorom je nalepena cenovka 2.29 a pri pokladni zazracne skocilo 2.99.samozrejme trebalo ist na info a tam pani "mila" ze vraj to je chybne uz od dodavatela...takze mi rozdiel nevratia,ze to nieje ich chyba s tou zlou cenovkou.Pomaly som sa ja citila vinna... Viem ze to nieje vela ale takto kazdy den ked sa necham oklamat tak sa to ku koncu mesiaca pekne nazbiera Velka cedula akcia na plienky Huggies,pritom stali rovnako ako pred akciou. Stava sa mi to vzdy a v kazdom obchode,ze cenovka v regali nesedi so skutocnou ktoru naozaj zaplatime. V zahranici to funguje tak ze sa vzdy vyjde v ustrety zakaznikovy tak aby sa vratil nakupit aj nabuduce,lebo je tam vysoka konkurencia. Bohuzial tu na Slovensku vas okradnu aj o to co nemate.. Peta

  • anonym
    24.03.2010, 20:00

    ja som minule,tak kupovala overal v tescu neviem ci nebola na nom cenovka 8eur a pri platbe ze 14 eur.odpoved na to bola,akcia skoncila vcera(aj sa to rymuje).vadsinou v bille mavaju,ze akcia a pritom to stoji rovnako.to je len chytak na ludi,lebo viete jeee akcia kupim,ale nerozmyslam.a maso ako dakujem kuracie chrbty v tescu 34sk,v bille 20-25sk,lidl 14sk...

  • anonym
    24.03.2010, 20:02

    to sa asi treba povyhrážať so ŠOI, že im ju tam pošleme, kedže zavádzajú zákazníkov:roll:

    to nieje ich chyba s tou zlou cenovkou ... tak tento výrok je fakt sila, to by som asi "milej" pani vysvetlila, že ked to nie je problem, nech mi vráti dvojnásobok rozdielu v cene, že to nie je chyba s vrátením, kedže centík hore-dolu asi vôbec nevadí. Ona asi nevie rátať, ale 70 centov je 21 korun!!! Ved ked takto budem rozdávať dvadsaťkorunáčky, tak kam by sme prišli:shock:

+ -
Príspevkov: 38