Diskusie

Vytvoriť diskusiu

Bútľavá vŕba

anonym, 14.02.2009 14:04

akne!!!!

Ahojte baby neviete mi poradit nieco fakt dobre na problematicku plet??? Mam neake vyrobky od oriflame nakolko tam pracujem, ale nic nic nic nepomaha....Vyrazky sa mi robia take bule a potom hnis ked vypucim urobia sa chrasty bordove...Uz som zufala..neviem co je lepsie chodit s bielymi pupakmi alebo chrastami zapalenimi :(( prosiiiim

  • anonym
    14.02.2009, 16:16

    mam ten isty problem....nic nepomaha, tak som sla ku koznej, ona mi sice dala na to nejaky pripravok, ale to zas len lieci tie vyrazky, nie pricinu. Neviem z coho sa to robi :-(...ale zial toto je dnesna medicina, nehlada sa povod problemu, len lieci nasledok :-(

  • anonym
    14.02.2009, 18:14

    Ahojte moj priatel mal presne taky isty problem a bol na koznom a dali mu cistiacu vodicku neviem ci napisem spravny nazov ERITFRIUT::::ak dojde opitam sa ho...jedine to riesit s koznou....

  • anonym
    14.02.2009, 19:02

    Ahojte, no a neskusala si chodit ku kozmeticke? mne to pomohlo, ale treba chodit pravidelne a samozrejme k nejakej solidnej... pripadne ustav lekarskej kozmetiky... asi to bude trosku nakladnejsie, oni ti snad aj pripravok nejaky poradia... mozno je pricina v hormonalnej nerovnovahe... aj antikoncepcia vraj pomaha, ale tu som ja neskusala...

  • anonym
    14.02.2009, 19:02

    odporucam vyrobky z lekarne, kvalitne, ale aj drahe, pytat si vzorky

  • anonym
    14.02.2009, 19:06

    ja to mam na zadku a tiez netusim co s tym :-(

  • anonym
    14.02.2009, 19:25

    Stav vašej pleti súvisí s iným problémom, nie s pleťou samotnou. Trošku sa venujem alternatívnej medicíne a po prečítaní viacerých kníh, web stránok, som došla k záveru: Znečistený tráviaci trakt. Preto aj keď vám niekto povie, že jedenie čokolády má svoje opodstatnenie vo "vyhádzanej tvári" má pravdu. My dnes konzumujeme nesmierne množstvo zbytočných jedál (cukrovinky, chipsy, ... a hlavne všetko v nadmerných množstvách. Ako prvé by som doporučila: abolútne vylúčiť sladkosti, menej varenej a viac surovej stravy. Zvýšiť príjem tekutín na min.3 litre denne, ďalej vhodné probiotiká, ozdravujú črevá a podporujú vylučovanie. Dnes veľmi známe je "psyllium". Je to čistá vláknina, ktorá sa zapíja vodou a v organizme zachytáva balast a tým sa všetok bordel z vás vylúči.  Netreba začať s ním zhurta, ale najprv len 1 čajovú lyžičku denne, postupne môžte zvýšiť na 2 lyžičky denne. Pocítite úľavu nielen na pleti, ale aj na objeme svojho brucha, vlasy sa vám začnú lesknúť... samozrejme je to len na vás, natieranie sa drahými krémikmi je zbytočné a hlavne moc siahate do peňaženkyPsyllium stojí necelé 3 eurá a vydrží vám aj 2 mesiace, nezabudnúť na pitný režim.  Pleť je obrazom vašeho vnútra:!:

    Držím vám všetkým palce, skúste hľadať pomoc v prírode a nie v chémii, a  chybu nie v kožnej lekárke, alebo v drahých prípravkoch, ale v sebe.

  • anonym
    14.02.2009, 19:39

    Psylium je super, vyskúšajte, fakt prečistí organizmus

  • anonym
    14.02.2009, 19:44
  • anonym
    14.02.2009, 21:36

    Mna by zaujimalo, po akom case by malo nastat zlepsenie pleti, ak sa upravi strava.
    Taktiez aka je asi reakcna doba, teda ked sa mi vyhodi vyrazka, co moze byt spustacom, ci cokolada z predosleho dna alebo nieco, co som urobila ci zjedla 2 tyzdne dozadu.

    Osobne si myslim, ze u mna akne nesuvisi so stravou, pretoze za tie roky som uz skusila vselico, aj diety, aj vylucenie istych druhov jedal.
    Preto sa pytam, po akom case mozem hodnotit, ze tak toto nezabralo (tato zmena v stravovani).

  • anonym
    14.02.2009, 21:40

    Ahoj, tak mne pomohlo tehotenstvo a po tehotenstve sa mi akné vratilo. A teraz mam tvar ako bábatko, uzivam HAK. Aj sa cítim vyborne a mávam obrovsku chut na sex, z coho je uz môj manzel zufaly :D Ale kazdy clovek je iny.Drzim palce

  • anonym
    14.02.2009, 21:57



    Tu k tej antikoncepcií:ja som brala 3 roky Logest-anti. tabl. a pred tým som mala problém s akné.Počas užívania som nemala najmenší problém,akné pomizlo.Potom som ho vysadila a začala som sa znovu vyhadzovať,v tehot. opäť sa to zlepšilo, po pôrode som brala znovu Logest a pleť úžasná.Teraz mám vnútr. teliesko a sa vyhadzujem totálne vždy 1 týždeň pred menštr. a po sa mi to hojí 2 týždne, takže mám skoro stále,ale nie až taký brutál asi ako ty,ja mám skôr čierne bodky.
    Myslím, že aj stravou je to.

  • anonym
    15.02.2009, 08:55

    Aj ja som mala plet krasnu pocas tehotenstva, ale akonahle som po porode dostala menstruaciu, hned som sa vyhadzala, teda tyzden pred, kym sa to ukludnilo, bola tu zas dalsia menstruacia. Uz mam 30, tak som tajne dufala, ze toto ma v tomto veku trapit nebude:cry: Teraz sa to zhorsuje tym, ze aj par dni po odzenini mojich dni som zas vyhadzana...tak neviem, ci sa buria hormony:roll:

  • anonym
    15.02.2009, 11:32

    Kedysi takéto niečo vo vyššom veku nepoznali, alebo nemali takéto starosti po 20.Veľa robí táto doba vystresovaná, plná chemikálií, bordelu v jedle.Iba cez pubertu a dosť.Lenže čo keď už teraz každý skoro si radšej kúpi zeleninu plnú chemikálií, pretože buď nemá kde,alebo sa mu nechce,alebo nedarí sadiť-vypestovať.A táto doba čo je sa už asi zlepšovať nebude.Aj koľko áut je teraz,kedysi neboli.Cesty su prepchaté a tie výfuky takisto škodia prostrediu,ovzdušiu, pleti

  • anonym
    15.02.2009, 12:39



    moja zlata chod ku koznej a daj si nasadit celkovu liecbu nie len lokal...treba atb na to takze cim skor...a nie ziadne maglajzy z  reklami...ktore beru peniaze a este aj upchavaju pory.... ;-)

  • anonym
    15.02.2009, 22:11



    A akú antikoncepciu užívaš, ak sa smiem spýtať,lebo ja som užívala exluton, to sa ešte počas kojenia môže užívať a strašne som sa vyhádzala, krámy také, že no hrôza hrôza, tak strašne som krvácala, že som musela vyniesť von matrac a vystriekať ho a riadne vydrhnúť, no a najhorišie na tom, na sex ani pomyslieť, to bol pre mňa normálne des, ísť večer spať, či muž nezačne...:-o  joj, tak som prestala, odvtedy sa bojím do hoc akej začať. Ozaj, ešte som strašne nárazovo schudla a pochopiteľne ako následok- pri česaní plná kefa vlasov. To má všetko strašne odrádza znovu začať brať HA.

+ -
Príspevkov: 34