Modrý telefón – lepší servis pre klientov Allianz - SP

1.4.2009 v kategórii Mama, autor Redakcia, foto: istockphoto.com

Nahláste poistnú udalosť rýchlo a pohodlne.

Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka od 1. apríla 2009 svojim klientom možnosť ako sa vyhnúť zdĺhavému papierovaniu pri poistnej udalosti.

Prostredníctvom bezplatnej linky Modrý telefón je teraz nahlásenie škody v neživotnom poistení rýchlejšie a pohodlnejšie.

Bezplatná linka 0850 122 222 je klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7.00 do 21.00 a operátori sú pripravení:

  • prijímať telefonické hlásenia poistných udalostí,
  • poskytovať komplexné informácie o likvidácii poistných udalostí,
  • prijímať telefonické sťažnosti a podnety,
  • poskytovať služby z poistenia majetku Privát plus.

Okrem toho je možné na telefonickej linke každý pracovný deň od 8.00 do 17.30 nahlásiť poistnú udalosť v životnom poistení a tiež uskutočňovať zmeny na životných i neživotných poistných zmluvách.

Modrý telefón: 0850 122 222