DÁMSKA JAZDA 2012 – KDE JE ŽENA, TAM JE LÁSKA

DÁMSKA JAZDA 2012 – KDE JE ŽENA, TAM JE LÁSKA
21.9.2012 v kategórii Mama, autor Redakcia, foto: istockphoto.com

Piaty ročník mimoriadne vydarenej akcie...

Dámska jazda 2012 je už piatym ročníkom mimoriadne vydarenej akcie. Príjemný zážitok si od začiatku existencie tohto eventu odnieslo už viac ako 2 000 dám. Je to spoločenská akcia organizovaná spoločnosťou Renault Slovensko, ktorá je určená výhradne ženám. Svojich manželov, partnerov či priateľov nechávajú doma. Počas celého popoludnia muži, ktorí sa akcie zúčastňujú, majú povinnosť dámam toto popoludnie čo najviac spríjemňovať. Spoločnosť Renault Slovensko sa tento rok pri príprave už piateho ročníka inšpirovala citom najväčším: láskou. S podtitulom „Ako sa znovu zamilovať“ sa tento rok prišlo „zaláskovať“ opäť približne 500 dám, všetko podnikateľky, manažérky, ženy z mediálnej oblasti ako aj z oblasti showbiznisu.


Prečo práve téma lásky? Pretože kde je žena, tam by nemala chýbať ani láska. V akejkoľvek podobe. Láska k partnerovi, deťom, rodine, priateľom, láska k obľúbenej značke, láska k autu... A práve ten posledný „typ“ lásky sa úzko dotýka najnovšieho modelu Renault – Nového Renaultu Clio, ktorý už čoskoro príde na slovenský trh. Ste pripravení sa zamilovať? Ak aj nie, vďaka zmyselným tvarom, sexi krivkám, odvážnemu postoju a vášnivej farbe Nového Renaultu Clio sa zamilujete okamžite! Šéfdizajnér značky Renault Laurens Van den Acker dal Novému Cliu tvár, ktorá bude následne k videniu na všetkých budúcich modeloch Renault. Nový dizajnový smer vychádza z filozofie životného cyklu – človek sa najprv vášnivo zamiluje, postupne si nájde prácu a založí si rodinu, získava životnú múdrosť, spoznáva svet,.... Do príjemného prostredia privátneho klubu RVS Studené spoločnosť RENAULT Slovensko dokázala preniesť kúsok najvznešenejšieho citu a pozvané dámy mali možnosť pocítiť, že sú milované, že sú ctené a oslavované. Téma tohto popoludnia bola rozšírená o farebný zážitok v červenej farbe. Farbe, ktorá k žene ako aj k láske jednoducho patrí. Farba, ktorou bol dozdobený aj výherný, vyslovene ženský automobil Renault Twingo, kľúče od ktorého si na záver Dámskej jazdy jedna z vylosovaných účastníčok prevzala z rúk generálneho riaditeľa spoločnosti Renault Slovensko, pána Richarda Evansona. Červená nechýbala ani na módnej prehliadke jesennej kolekcie Couture z ateliéru MIKLOSKO Fashion Design, ktorou vyvrcholila Dámska jazda 2012.

Renault Slovensko spolu so svojimi partnermi sprostredkoval približne 500 účastníčkam Dámskej jazdy to, čo je ženám blízke: zábavu s priateľkami, príjemné stretnutia, módu, aktuálne trendy vo vlasovej a dekoratívnej kozmetike, moderné technológie, krásne francúzske automobily, kvalitné vína a sekty /aj v nealkoholickej verzii/, francúzske syry, sladkú čokoládu a veľa, preveľa darčekov. Všetky prítomné ženy brázdili okolité serpentíny na kabriolete, elektrických automobiloch Renault Twizy, ako aj iných limuzínach. A práve Renault Twizy bol dámam predstavený v predpremiére.

Účastníčky Dámskej jazdy 2012 mali možnosť ako prvé na Slovensku otestovať dvojmiestne elektrické vozidlo s nulovými emisiami – Twizy. Ide o jedinečné elektrické autíčko od Renaultu, ktoré okamžite upúta Vašu pozornosť! Jeho hravé tvary a veselé farebné kombinácie Vám okamžite vyčaria úsmev na tvári. A čo je najlepšie, z jeho výfuku nejdú žiadne škodlivé plyny. Vlastne ani nemá výfuk. Je totiž poháňané na elektrinu. Spotrebuje toľko elektrickej energie ako žehlička a môžete jazdiť až 100km. Prečo sa vlastne Renault rozhodol pripraviť akciu výlučne pre ženy? Preto, aby ocenil ich prirodzenú schopnosť najlepšie porozumieť posolstvu, ktoré v sebe zosobňujú automobily značky Renault: plniť potrebu mobility, bezpečia, pohodlia a modernosti, mysliac pri tom na životné prostredie. Renault cíti hlboký rešpekt pre tento talent žien, ktorý zároveň zahŕňa intuíciu a pragmatizmus. Renault reaguje na ich emancipáciu a zároveň touto akciou vyjadruje poklonu pred ich citlivosťou a vnútornou silou. Dnešná žena chce sama rozhodovať o svojej budúcnosti, o svojej kariére, o svojom bezpečí. Chce byť zainteresovaná nielen do výberu farby auta, ale zaujíma sa o technológie, ktoré jej spríjemnia kratšie aj dlhšie cesty. Prihliada na bezpečnostné prvky, ktoré ochránia nielen ju, ale aj jej rodinu. Chce od automobilu pohodlie a komfort, nielen spôsob presunu z miesta A do miesta B. V neposlednom rade prihliada na budúcnosť ďalších generácií, čo sa prenáša do výberu automobilov spĺňajúcich tie najprísnejšie ekologické kritériá. Práve všetky tieto požiadavky žien automobily značky Renault spĺňajú.