Výsledky ankety: Uprednostňujete značkové produkty alebo privátne značky?
Uprednostňujete pri vašich každodenných nákupoch v potravinách značkové produkty, alebo siahnete aj po privátnych značkách? Túto otázku sme v našej ankete nedávno položili mamičkám, ktoré sa zapojili do ankety v rámci nášho Klubu Mama a ja.
Viac ako 140 zapojených mamičiek vyjadrilo v našej ankete svoj postoj k privátnym značkám, ktoré sú v mnohých kategóriách porovnateľné so značkovými produktami. A to za výrazne prijateľnejšiu cenu! Ak vás zaujíma, ako to dopadlo, čítajte ďalej.
Značkové alebo privátne?
To, že všetci radi siahneme po overenej kvalite, je zrejmé. Potvrdilo to aj 70 % našich mamičiek, ktoré uviedli, že značkové produkty kupujú práve z tohto dôvodu. Na druhej strane však neobídu ani privátne značky obľúbených obchodov, ktoré zodpovedajú ich predstavám o kvalitnom výrobku. Len 8% opýtaných nevenuje značke vôbec žiadnu pozornosť.
Z postrehov mamičiek:
- Privátne produkty sú podľa mňa lacnejšie a chutnejšie.
- Vyberám najmä podľa chuti, ceny a zloženia, pretože čítam zloženie produktu a značkový nie je stále ten najlepší.
- Rovnaká kvalita za nižšiu cenu. Volím radšej privátnu značku.
- Skôr ako značka ma zaujíma zloženie.
- Zaujíma ma skôr pôvod výrobku, nie to, akú nálepku nosí.
- Dobrá skúsenosť s oboma druhmi výrobkov. Kupujem podľa akcie na danú značku.
V ktorej predajnej sieti nakupujete produkty privátnej značky?
Z odpovedí zapojených mamičiek vyplynulo, že zvyknú kupovať privátne značky obchodných sietí, s ktorými majú dobrú skúsenosť. Obchodné reťazce Kaufland, Lidl a Billa uvádzali naše respondentky vo svojich odpovediach najčastejšie.
Z Kauflandu si z bohatej ponuky privátnych značiek najčastejšie odnášajú mrazené potraviny, morčaciu šunku, či mliečne výrobky najrôznejšieho druhu. „Privátkové“ džúsy a sirupy sú takisto obľúbené.
Vedeli ste, že v Kauflande nájdete pod privátnou značkou K-Classic viac než 1000 kvalitných produktov za diskontné ceny?
Viac ako 80% našich respondentov uviedlo, že značku K - Classic poznajú a nakupujú. Na základe dobrej skúsenosti s výrobkami tejto privátnej značky (viac ako 70% ocenilo ich porovnateľnú kvalitu) by ich odporúčali dokonca aj svojim známym!