POZOR: NOVINKY v e-shope mojadm.sk
Čoskoro oslávi dm rok od zavedenia e-shopu, ktorý spustila koncom februára 2018. Zákazníci tak môžu už takmer rok cez webovú stránku www.mojadm.sk nakupovať 24 hodín denne a získavať informácie o svojich obľúbených výrobkoch či novinkách bez ohľadu na čas, otváracie hodiny či vzdialenosť k najbližšej predajni.
V poslednom čase bolo rozšírené portfólio ponúkaných služieb aj o osobný odber na filiálke a možnosť online hodnotenia produktov.
„V dm neustále pracujeme na tom, aby sme napredovali a rozširovali rozsah a kvalitu nami ponúkaných služieb aj v e-shope. Novými službami neustále intenzívnejšie prepájame e-shop s kamennými predajňami a zvyšujeme komfort nakupovania pre svojich zákazníkov,“ povedala Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.
Osobný odber v predajni dm
Od januára 2019 pribudla pre zákazníkov e-shopu nová služba, a to nový spôsob dodania – doručenie objednaného tovaru do vybranej predajne dm. V procese objednávky si tak každý zákazník môže vybrať okrem klasického doručenia kuriérom aj ktorúkoľvek preferovanú predajňu dm ako miesto osobného odberu so štandardným dodaním do dvoch pracovných dní, bez ohľadu na hodnotu objednávky.
Tento spôsob dodania bude za zníženú hodnotu poštovného na 1,99 eura oproti štandardnému poštovnému 3,99 eura. Rovnako však bude platiť, tak ako pri štandardnom doručení, že pre objednávky nad 39 eur bude poštovné pre zákazníkov registrovaných v e-shope zadarmo.
Osobný odber bude zákazníkom umožnený iba na objednávky, ktoré budú zaplatené vopred bankovým prevodom alebo platobnou kartou. Zároveň musia spĺňať hmotnostný limit kvôli manipulácii na filiálke, a to maximálne 14 kg. V prípade prekročenia hmotnostného limitu nebude zákazníkovi v procese check-outu poskytnutá možnosť osobného odberu.
Online hodnotenie produktov
Ďalšou službou zavedenou v poslednom období je možnosť online hodnotenia všetkých produktov dm v e-shope. Na webe je pri každom produkte zverejnený hodnotiaci formulár, obsahujúci všeobecné aj špecifické otázky k produktu, ktoré sa viažu k produktovej kategórii. Zákazník má možnosť hodnotiť výrobok na škále 1 až 5 hviezdičiek, pričom najlepšie hodnotenie je päť hviezdičiek.
Hodnotenie nie je podmienené kúpou produktu, vítaná je akákoľvek skúsenosť zákazníka s produktom. Táto služba slúži ako platforma na výmenu skúseností zákazníkov a podpora v procese nákupného rozhodovania. Aktuálne nájdete na stránke každého produktu, ako aj v prehľade produktov detailné zobrazenie hodnotiacich hviezdičiek.
Online zistenie dostupnosti produktu na vybranej filiálke
Od polovice minulého roka majú zákazníci možnosť pred samotnou návštevou predajne aj preverenie dostupnosti produktu online z pohodlia domova. Táto služba je aktuálne využívaná približne 900-krát denne.