Šanca pre bábätká už aj v Čadci

Redakcia | 6. september 2010

Červeným a bielym perím bolo slávnostne pokrstené ďalšie Hniezdo záchrany.

Červeným a bielym perím bolo dnes slávnostne pokrstené ďalšie Hniezdo záchrany. Nový verejný inkubátor pri Kysuckej nemocnici s poliklinikou v Čadci, ktorý môže zachrániť život nechceným novorodeniatkam, podporilo v duchu plánovanej dlhodobej spolupráce s OZ Šanca pre nechcených aj internetové obchodné centrum HEJ.sk.

Čadca 03.septembra 2010
Za šesť rokov existencie projektu Hniezd záchrany sa vďaka možnosti anonymne odovzdať nechcené bábätko podarilo rapídne znížiť štatistiku pohodených, resp. usmrtených novorodencov, a to až z desiatich na priemerne dve deti ročne. Dodnes sa v nich zachránilo 25 detí, z toho posledným bol chlapček v dolnokubínskom hniezde v len pred pár dňami – 28.augusta. 

Hniezdo v Čadci, ktoré dnes spolu s novootvoreným Hniezdom v Trenčíne rozšírilo počet týchto zariadení na Slovensku na šestnásť, bolo pokrstené červeným a bielym perím. „Perím preto, aby sa z detí nestali predčasní anjelikovia. Červená je farba života a biela zasa nádeje.“, vysvetľuje Anna Ghannamová, riaditeľka OZ Šanca pre nechcených. „Veríme totiž, že každé nové hniezdo je nádejou na záchranu života.“ 

Zriadenie Hniezda záchrany umožnili svojimi príspevkami viacerí sponzori, medzi iným aj internetové obchodné centrum HEJ.sk. „Tento projekt má pre nás skutočný zmysel, nakoľko podporuje úplne bezbranné detičky, ktorým od ich narodenia nebolo dopriate stabilné rodinné zázemie, milujúci rodičia.“, opisuje motívy spolupráce marketingová riaditeľka HEJ.sk Jitka Součková.  

Líder slovenského internetového obchodu však chce svoju podporu rozšíriť aj o pomoc seniorom, na ktorých má podľa slov Jitky Součkovej dnešná spoločnosť tendenciu zabúdať. Urobí tak prostredníctvom projektu Náruč záchrany, ktorého autorkou je taktiež Anna Ghannamová.

Sociálnu zodpovednosť považujeme za nutnosť a samozrejmosť každej väčšej úspešnej firmy. OZ Šanca pre nechcených a CSS Náruč záchrany iniciujú aktivity, ktoré nás naozaj zaujali a preto sme sa ich rozhodli podporovať dlhodobo.“, dodáva Součková za HEJ.sk, ktorý sa na Slovensku v charitatívnej oblasti angažuje aj v projekte Liga proti rakovine.
 
 
 
* * * * 

HEJ.sk:
Internetové obchodné centrum HEJ.sk prevádzkuje v Slovenskej republike spoločnosť Eurocomm SR od roku 2003. V súčasnosti svojim zákazníkom prináša viac ako 100 tisíc položiek digitálnej audio-video techniky, fotoaparátov, mobilných telefónov, bielej techniky, auto-moto potrieb, PC produktov, športových potrieb, techniky pre dom a záhradu, ako aj parfumov, hodiniek a prípravkov vhodných na starostlivosť o telo. Ide o viac ako 1 000 svetových značiek. Hlavnou prednosťou je však široká ponuka pridaných služieb. Podľa prieskumu iPanel spoločnosti TNS SK je HEJ.sk najznámejší a najlepší internetový obchod v Slovenskej republike.Eurocomm SR patrí do skupiny KASA.cz, ktorá pôsobí v Českej republike, na Slovensku, Nemecku a Poľsku.

 


Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: