Dámska jazda 2011 - hviezdna jazda v ružovom

Redakcia | 14. september 2011
Dámska jazda 2011 - hviezdna jazda v ružovom

Dámska jazda, spoločenská akcia organizovaná spoločnosťou RENAULT Slovensko, je akciou určenou výhradne pre ženy...

Dámska jazda, spoločenská akcia organizovaná spoločnosťou RENAULT Slovensko, je akciou určenou výhradne pre ženy. Svojich manželov, partnerov či priateľov nechávajú doma. Počas celého popoludnia jediní muži, ktorí sa akcie zúčastňujú, majú povinnosť dámam toto popoludnie čo najviac spríjemňovať. Spoločnosť RENAULT Slovensko sa tento rok pri príprave už štvrtého ročníka inšpirovala medzinárodným Filmovým festivalom v Cannes, ktorého sponzorom je už 28 rokov práve automobilka Renault.

Do príjemného prostredia privátneho klubu RVS Studené spoločnosť RENAULT Slovensko dokázala preniesť kúsok atmosféry žiarivých filmových hviezd a pozvané dámy mali možnosť zažiť to pravé vzrušenie červeného, pardón, ružového koberca, a eleganciu hviezd neprestajne sledovaných všade prítomnými paparazzi, ktorí ich nenechali ani na chvíľu bez povšimnutia. Téma tohto hviezdneho popoludnia bola rozšírená o farebný zážitok v najtrendovejšej farbe tejto sezóny – ružovej. Je to farba, ktorá je rovnako jemná a senzitívna ako žena, farba, ktorú ženy milujú a cítia sa v nej dobre. Farba, ktorá podporuje ženskosť a dotvára predstavy o romantike a nehe, po ktorej ženy tak túžia. Farba štýlového a vyslovene ženského automobilu Renault Twingo Miss Sixty, kľúče od ktorého si na záver Dámskej jazdy jedna z vylosovaných účastníčok prevzala z rúk generálneho riaditeľa spoločnosti RENAULT Slovensko, pána Richarda Evansona. Farba, ktorá prevládala aj v jesennej kolekcii Couture z ateliéru MIKLOSKO Fashion Design, ktorou vyvrcholila Dámska jazda 2011.

Bolerká, topy odhaľujúce ramená, šaty s dĺžkou midi – siluety ženskosti á la 50-te roky na ktorúkoľvek hodinu počas dňa. Pri tvorbe „malých a veľkých večerných“ sa tentokrát návrhár nechal inšpirovať hviezdami strieborného plátna kráčajúcimi po... ružovom koberci. V kolekcii Couture MIKLOSKO Fashion Design na jeseň 2011 vynikali mäkké a luxusné materiály ako buklé pretkávané lurexom, šantung, syntetická a pravá kožušina, doplňované korálkovou čipkou, flitrovými a kovovými aplikáciami. Nadýchané toalety z hodvábnej organzy a dupionu zdobené francúzskou čipkou „predpovedali“ nadchádzajúcu spoločenskú sezónu. Najjemnejšiu púdrovú ružovú módny návrhár Fero Mikloško spojil so zlatou béžovo-zelenou, ktorú pretínali pruhy a závoje elegantnej čiernej. Jednoducho jesenné návraty, ktoré z každej dámy dokážu urobiť filmovú divu.

Pre filmovú hviezdu však nie je dôležitý len výber správneho oblečenia, ale aj automobil, z ktorého vykročí na... ružový koberec. Najväčšími hitmi tohtoročnej Dámskej jazdy boli krásne modré autá, Renault Twingo R.S. a Renault Clio R.S. s dvoma bielymi pásmi s označením Gordini, letné hity Renault Wind a Renault Mégane Coupé-Cabriolet, ktoré dámy neváhali testovať so strechou dolu, a predovšetkým najnovší prírastok do rodiny Renault – model Latitude - ktorý bol oficiálnym vozidlom tohtoročného Filmového festivalu v Cannes. Dámy neváhali čakať v rade a testovať viaceré z 25-tich pripravených automobilov.

Po vzore známeho európskeho filmového festivalu v Cannes RENAULT Slovensko spolu so svojimi partnermi sprostredkoval viac ako 450-tim účastníčkam Dámskej jazdy to, čo je ženám blízke: zábavu s priateľkami, príjemné stretnutia, módu, aktuálne trendy vo vlasovej a dekoratívnej kozmetike, moderné technológie, krásne francúzske automobily, kvalitné vína a sekty /aj v nealkoholickej verzii/, francúzske syry, ružovú sladkú čokoládu, ružovú cukrovú vatu a veľa, preveľa darčekov. Všetky krásne, výnimočné a úspešné ženy, ktorých bolo takmer 500, všetko podnikateľky, manažérky, zástupkyne médií, či VIP osobnosti, mali na Dámskej jazde pocit, že sú filmovými hviezdami. Rozdávali úsmevy fotografom, brázdili okolité serpentíny na kabrioletoch aj iných limuzínach a boli rozmaznávané pre svoju výnimočnosť, šarm a eleganciu.

Prečo sa vlastne Renault rozhodol pripraviť akciu výlučne pre ženy? Preto, aby ocenil ich prirodzenú schopnosť porozumieť najlepšie posolstvu, ktoré v sebe zosobňujú automobily značky Renault: plniť potrebu mobility, bezpečia, pohodlia a modernosti, mysliac pri tom na životné prostredie. Renault cíti hlboký rešpekt pre tento talent žien, ktorý zároveň zahŕňa intuíciu a pragmatizmus. Renault reaguje na ich emancipáciu a zároveň touto akciou vyjadruje poklonu pred ich citlivosťou a vnútornou silou zároveň. Dnešná žena chce sama rozhodovať o svojej budúcnosti, o svojej kariére, o svojom bezpečí. Chce byť zainteresovaná nielen do výberu farby auta, ale zaujíma sa o technológie, ktoré jej spríjemnia kratšie aj dlhšie cesty, prihliada na bezpečnostné prvky, ktoré ochránia nielen ju, ale aj jej rodinu. Chce od automobilu pohodlie a komfort, a nielen spôsob presunu z miesta A do miesta B. A v neposlednom rade prihliada na budúcnosť ďalších generácií, čo sa prenáša do výberu automobilov spĺňajúcich tie najprísnejšie ekologické kritériá. A práve všetky tieto požiadavky žien automobily značky Renault spĺňajú.

Z predchádzajúcich troch ročníkov tejto mimoriadne vydarenej akcie si krásne zážitky odnieslo už viac ako 1200 dám, vystriedalo sa na nej množstvo partnerov akcie, umelcov, moderátorov. Tou tohtoročnou štvrtou Dámskou jazdou sprevádzal dámy Michal Hudák. O program sa okrem partnerov akcie postarali DJ Biba, jazzová skupina Nu Folder, tanečníci River Park Dance School, Zuzana Smatanová, a čerešničkou na torte bola už spomínaná prehliadka kolekcie Couture jeseň 2011 najprestížnejšieho slovenského módneho návrhára Fera Mikloška.

Partneri akcie sa postarali o doplnkový program. Nechýbalo poradenstvo najväčšieho a najmodernejšieho centra zdravia a krásy na Slovensku INTERKLINIK, prezentácia hotelov siete Falkensteiner Hotels & Residences, noviniek v oblasti starostlivosti o vlasy a telo značky Braun, chutné francúzske syry a iné pochúťky z kuchyne Carrefour, či lahodné vína z kuchyne Elesko a šumivé vína Freixenet aj v nealkoholickej verzii určené šoférkam. Smäd zaháňali pramenité vody Rajec, osviežujúce džúsy Rauch, Vinea Rosé, Orangina, a energiu dodával Red Bull. Zdravý životný štýl a starostlivosť o zdravie prezentovali River Park Dance School a sieť súkromných polikliník ProCare. Poradenstvo ženám vodičkám pri správnom výbere okuliarov priniesla optika ioko. Stŕpnuté krčné a chrbtové svalstvo uvoľňovali thajské masérky pod záštitou značky Palawi.

Módu okrem modelov Fera Mikloška, zastupovali šperky z portfólia MIKLOSKO Jewels by Spleen. O vlasy a účesy dám sa postarali Schwarzkopf a kaderníctvo Toni&Guy. Kozmetiku zastrešili značky Juvena  a Max Factor. Canon dámam predviedol najaktuálnejšie fotoaparáty, za pomoci ktorých si každá mohla odniesť foto pamiatku na toto popoludnie.

Jedna z účastníčok na záver získala hlavnú cenu – novučičký Renault Twingo Miss Sixty, ale s darčekom odchádzali všetky dámy. Darčekov bolo naozaj veľa. Z hlavných cien záverečnej tomboly to boli napríklad: 6-dňový pobyt v hoteli Falkensteiner Balance Resort Stegersbach; „Slušný účet“ s hodnotným vkladom a bezplatným vedením na 1 rok od VOLKSBANK Slovensko; platinová karta od centra zdravia a krásy INTERKLINIK; kompletný balíček prípravkov na ošetrenie pleti a pokožky tela značky Juvena; kabelka, štóla a bižutéria od Miklosko Fashion Design a Miklosko Jewels by Spleen; ručne robené okuliare francúzskej značky Vue dc od optiky ioko; balíček produktov značky Braun. Ďalej to bola komplexná preventívna prehliadka a celoročná zdravotná starostlivosť od ProCare; spinningový bicykel od spoločnosti Carrefour; balíčky dekoratívnej kozmetiky Max Factor; ročné predplatné mesačníka WOMAN Magazín a veľké množstvo ďalších darčekov od spoločnosti RENAULT a jej partnerov, ktoré si dámy mohli doslova vyjazdiť. 


 

Hlavní partneri Dámskej jazdy 2011 (v abecednom poradí):

FALKENSTEINER Hotels & Residences:
Falkensteiner Hotels & Residences je súčasťou holdingu Falkensteiner Michaeler Tourism Group so sídlom vo Viedni, ktorý vznikol v roku 2006. Zahŕňa tri podnikateľské odvetvia: FMTG-Services, FMTG-Development a Michaeler & Partner. V súčasnosti zamestnáva Falkensteiner Michaeler Tourism Group vyše 1.500 ľudí a prevádzkuje 25 hotelov v piatich európskych krajinách. Na Slovensku túto sieť prestížne reprezentuje Falkensteiner Hotel Bratislava****. Hotel s celkovým počtom izieb 162 a vynikajúcou polohou v centre mesta vytvára úplne nový pocit z pobytu v hoteli: v trendovom štýle v pulze doby.

INTERKLINIK:
Je najväčšie a najmodernejšie centrum zdravia a krásy na Slovensku so 16-ročnou tradíciou v poskytovaní špičkových služieb v oblasti estetickej medicíny, vlasových transplantácií a dermatokozmetiky. 
Na ploche 1000 m2 ponúka pod jednou strechou, ako jediné zariadenie na Slovensku komplexnú starostlivosť o zdravie a krásu v oblasti plastickej chirurgie, estetickej dermatológie, stomatológie či gynekológie a ešte oveľa viac.
INTERKLINIK sa nachádza v nadštandardne vybavených priestoroch na Einsteinovej ulici 7, v budove Relaxx centra, kde ponúka aj služby luxusného relaxačného spa – SPAKLINIK.
Moderné vybavenie , príjemná a diskrétna atmosféra, plne vybavaná operačná sála a komfortná lôžková časť, no predovšetkým odborný tím lekárov a sestier s bohatými skúsenosťami a praxou aj v zahraničí sú garanciou spokojnosti.

MIKLOSKO FASHION DESIGN:
Meno tvorcu vlastnej značky sa spája s tým najlepším v oblasti slovenskej módy už viac ako 15 rokov. Exkluzívna a vysoko originálna tvorba Fera Mikloška prevažne v štýle Couture je k dispozícii v limitovaných kolekciách. Jedinečnosť návrhárovho talentu je spojená s ručnou prácou najvyššej kvality. Dokonalý strih, aktuálna farebnosť, luxusné materiály, ale predovšetkým individuálny prístup a zvýraznenie jedinečnosti každej klientky sú podstatou značky MIKLOSKO FASHION DESIGN, ktorú dlhodobo a pravidelne vyhľadávajú nielen známe osobnosti kultúrneho a spoločenského života, ale aj stála klientela, ktorá oceňuje originálnu módu pre rôzne príležitosti. Kombináciou dizajnérovej kreativity a odvážnych marketingových rozhodnutí slovenských aj zahraničných klientov vzniklo niekoľko zaujímavých projektov a podujatí. Tvorbu reprezentuje okrem oblečenia aj exkluzívna bižutéria MIKLOSKO JEWELS BY SPLEEN, doplnky ku kolekciám MIKLOSKO FASHION DESIGN, a luxusné darčekové predmety, vytvárané podľa konkrétnych požiadaviek firemných zákazníkov.                           

VOLKSBANK Slovensko:
VOLKSBANK Slovensko dlhodobo prináša na slovenský bankový trh inovácie a novinky. Po novinke v oblasti platobných kariet - bezkontaktnej platobnej karte MasterCard® PayPassTM a predplatenej „nalepovacej“ karte WAUcard ponúka aj modernú  finančnú službu v oblasti bežných účtov  zameranú na slovenské rodiny. Prieskumy ukazujú, že pre väčšinu Slovákov je najdôležitejšou životnou hodnotou rodina: záleží im na tom, aby sa rodina mala materiálne čo najlepšie a zvažujú čo je pre ňu najvýhodnejšie. Preto VOLKSBANK Slovensko priniesla produkt, ktorý poskytuje komplexné riešenie základných finančných služieb pre všetkých členov domácnosti “pod jednou strechou“: za jeden mesačný poplatok získajú plnohodnotný účet obaja rodičia (každý má samostatný účet) a k tomu dostanú účty (karty) aj ich deti.. VOLKSBANK Slovensko je  tak finančnou inštitúciou, ktorá podporu rodiny deklaruje nielen  verbálne, ale zaradila do svojej produktovej ponuky reálny, hmatateľný benefit s týmito kritériami – službu „Slušný účet“.


Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: