3. ROČNÍK POPULÁRNEHO dm ŽENSKÉHO BEHU (27. SEPTEMBRA) LÁKA, UŽ SA PRIHLÁSILO TAKMER 800 ŽIEN A DIEVČAT

Redakcia | 23. september 2014

Rekreačné behanie už nie je len výsada mužov, za zdravím a lepšou kondíciou behajú milióny žien na celom svete. O rastúcom záujme žien o beh svedčia aj ich stúpajúce počty na slovenských podujatiach.

Rekreačné behanie už nie je len výsada mužov, za zdravím a lepšou kondíciou behajú milióny žien na celom svete. O rastúcom záujme žien o beh svedčia aj ich stúpajúce počty na slovenských podujatiach.

Aj pre stúpajúci počet behajúcich žien sa agentúra Be Cool v spolupráci so spoločnosťou dm drogerie markt rozhodla organizovať špeciálny beh určený výhradne ženám. Podujatie s názvom dm ženský beh má za sebou dva veľmi úspešné ročníky a v sobotu 27. septembra sa uskutoční už tretí. Prináša dve zásadné novinky. Zmenu miesta štartu a cieľa, ktoré nebude pri nákupnom centre Eurovea, ale na Hlavnom námestí v bratislavskom Starom Meste. Mení sa aj dĺžka dlhšej trate z 9 na 10 kilometrov, kratšia ostáva 4-kilometrová.

Centrom celého diania súvisiaceho s 3. ročníkom dm ženského behu bude v sobotu 27. septembra od 10.00 h Hlavné námestie, kde bude pripravený celodenný sprievodný program (napríklad dm beauty zóna, dm detská zóna, vystúpenia Mira Jaroša, Roba Pappa, Bystríka) venovaný predovšetkým nežnejšiemu pohlaviu. Štart behu na 4 km je o 15.00 h, o hodinu neskôr sa beží 10 km. Pre povzbudzujúcich oteckov a rodinných príslušníkov bude počas celého dňa k dispozícii „Fun zóna“, kde si budú môcť vytvoriť transparenty na povzbudzovanie bežiacich mamičiek.

„Registrácia na dm ženský beh je v plnom prúde, každá zaregistrovaná bežkyňa sa môže tešiť na bohatý účastnícky balíček plný darčekov od partnerov podujatia a nádhernú medailu v cieli,“ pripomína riaditeľ pretekov Peter Pukalovič. „Účastníčky čaká jedinečná atmosféra, a kto bude mať záujem, aj originálne ružové tričko značky adidas s motívom pretekov a mottom Stvorená pre beh.“

 „Nie je náhoda, že podporujeme športové podujatie. Pravidelný pohyb a šport podstatne prispievajú k nášmu zdraviu, pohode a kráse, čo sú v dm ťažiskové témy. Všetky naše aktivity, ktoré predstavíme v rámci beauty zóny, majú aj silné prepojenie s naším sortimentom. Bežkyne i návštevníčky budú môcť ochutnať bio výrobky značky AlnaturA a vizážisti im skrášlia  tvár i nechty našimi kozmetickými trendovými značkami alverde a s.he. Deti sa môžu tešiť na členov hliadky Veselé zúbky, ktorí im poradia, ako sa starať o chrup od útleho detstva,“ dopĺňa vedúca oddelenia marketingu dm drogerie markt Nicol Noseková program mimosúťažných aktivít, ktoré budú súčasťou dm ženského behu. 

Vlani v 2. ročníku dm ženského behu štartovalo rekordných 880 žien a dievčat, 4 km zvládlo 494 bežkýň a 9 km iba o čosi menej – 386. Toľko bežkýň na špecializovanom behu určenom výhradne pre ženy ešte nikdy na Slovensku neštartovalo! Existuje veľká šanca, že tretí ročník dm ženského behu bude znova rekordný. Týždeň pred podujatím figurovalo v štartových listinách bezmála 750 mien a je predpoklad, že mnohé adeptky sa prihlásia na poslednú chvíľu.

O stúpajúcom počte behajúcich žien svedčí aj ich veľká účasť na 6. ročníku bratislavského nočného behu – Telekom Night Run – štartovalo ich až 1271, čo predstavuje podiel 37,05% spomedzi všetkých 3430 účastníkov. Behajú naozaj všetky vekové kategórie – na „nočáku“ testovalo svoju kondíciu 1045 dám do 39 rokov, 193 vo veku 40 až 49 rokov, presne 29 ich malo 50 až 59 rokov a odvahu nabrali i štyri vyše 60-ročné ženy.

„Registrácia on-line na portáloch predpredaj.sk a bratislavamarathon.com sa skončí vo štvrtok 25. septembra, prihlásiť sa je možné aj osobne od pondelka 22. do piatku 26. septembra od 12.00 do 19.00 h v predajni bratislavamarathon running store v OC Retro na Nevädzovej 6 v Bratislave alebo v deň podujatia v sobotu od 10.00 do 13.00 h na Hlavnom námestí v centre Bratislavy. Bohaté štartové balíčky si môžu zaregistrované bežkyne vyberať tiež od pondelka do piatku od 12.00 do 19.00 h a v sobotu od 10.00 do 13.00 h na rovnakých miestach ako je registrácia,,“ pripomína šéf podujatia Peter Pukalovič.

 „Keďže sme spoločnosť s konceptom zodpovedného podnikania, pre nás je podstatnou súčasťou dm ženského behu sociálny projekt dm šport zóna. Jeho hlavná myšlienka je podpora aktívneho trávenia voľného času detí a mládeže. Výťažok z vyzbieraného štartovného na dm ženskom behu i dobrovoľné príspevky použijeme na dobudovanie športovej časti na vybranom ihrisku v Bratislave,“ konštatuje Nicol Noseková, vedúca oddelenia marketingu dm drogerie markt.

V rámci projektu dm šport zóna spoločnosť dm drogerie markt doteraz zveľadila športoviská v rámci detského ihriska na Fedinovej ulici v Petržalke a v športovom areáli na Nevädzovej ulici v Ružinove. Na oba projekty sa použili finančné prostriedky v celkovej výške 8 805 eur.

 

 

Newsletter

Zaregistrujte sa do newslettra a získajte prístup k novinkám: